Jeg flytter inn til dere :D

Hei! Gratulerer og velkommen hit :) Jeg har også ei lita på 14 mnd :joyful:

Må være verdens fineste alder :D ! Finnes ikke noe skjønnere enn de små som tusler rundt ;) Håper bare å slippe kvalmen jeg hadde sist, vet ikle hvordan det skl gå ettersom jeg ikke har henne i barnehage :O

Gratulerer! :D

Må være verdens fineste alder :D ! Finnes ikke noe skjønnere enn de små som tusler rundt ;) Håper bare å slippe kvalmen jeg hadde sist, vet ikle hvordan det skl gå ettersom jeg ikke har henne i barnehage :O
Ja, en herlig alder nå :) jeg er 7+3 og er like kvalm nå, om ikke kvalmere, som sist. Hun er i barnehagen og jeg jobber fullt. Tror ikke jeg kommer til å holde ut så lenge med full jobb. Svangerskap + en ettåring tar på merker jeg. Hun sover ikke natten igjennom enda. Er spent på hvordan det blir med to tette, jeg veit det kommer til å bli slitsomt til tider, men synes det er helt perfekt aldersforskjell, de kommer til å ha så mye glede av hverandre hele livet :joyful: (jeg har også ei på 9 år, hun tar så godt vare på lillesøster) :)

Testen ser sånn her ut 12DPO, så foreløpig kan jeg vell smile - eneste er at det er så uvirkelig enda, ikke klart å ta det inn over meg på samme måte som jeg gjorde sist :P

ImageUploadedByBV Forum1442334375.956643.jpg

Back
Topp