Jeg fikk jobben!

*fulliull*

Elsker forumet
Fikk 100% fast[:D][:D][:D]

Jeg er SÅ glad! Tenk...100% fast på første forsøk[:D] og lønna var ikke dårlig heller[:D][:-] Begynnerlønna til lærere er ikke noe å klage over syns jeg[:-][8D] Så da er fremtiden sikra[:)]

Det er SÅ godt å vite allerede nå at jeg har en jobb neste år[:)] Får jo ikke permisjon med lønn, siden jeg ikke har jobba ennå, men det visste jeg jo. Så jeg har søkt et år til med studie og får fødselsstipend[;)]

Kjempe flott!! Og nei begynner lønna er da ikkje så dårlig?  Hm.. får meg til å tenke på at eg har enda 3 år igjen på skulen..[8|] 

Gratulerer så masse!

JIPPI! Gratulerer! [:)] Godt å tenke på at etter permisjon har du en jobb å gå til!

gratulere, så fint å vit ka framtia bringe da[:D]

ORIGINAL: rosarose

Kjempe flott!! Og nei begynner lønna er da ikkje så dårlig?  Hm.. får meg til å tenke på at eg har enda 3 år igjen på skulen..[8|] 

Gratulerer så masse!

Det går nok fortere enn du tror [;)] Og så har du lønna å se fram til etterpå[8D]

ORIGINAL: carina marie

JIPPI! Gratulerer! [:)] Godt å tenke på at etter permisjon har du en jobb å gå til!

Oooohh så bra[:D][:D][:D][:D]Gratulerer!

Oh så flott at du har noe å gå til etter permisjonen! Grattulerer sååå mye med ny jobb!!! [:D]

GRatulerer med ny jobb! så gøy!

Hva slags trinn skal du være lærer for? :)

ORIGINAL: Goth.mummy

GRatulerer med ny jobb! så gøy!

Hva slags trinn skal du være lærer for? :)

Det har jeg ikke fått vite, tror ikke det er helt bestemt ennå.. Men er ansatt på en skole med 1.-10. klasse. Så det blir spennende å se[:)] Men det kan jo endre seg til neste skoleår. Hvis det f.eks. er i 7. klasse blir det sikkert 5. klasse neste år[;)]

Gratulerer så mye! Det må være en lettelse, å vite at du har jobb når permisjonen er ferdig! [:D]

[:)][:)][:)]så flott!!! Gratulerer!

ORIGINAL: *fulliull*

Gratulerer så masse!

Det går nok fortere enn du tror [;)] Og så har du lønna å se fram til etterpå[8D]

Ja sant det, og etter 5 års utdannelse er læreryrket fint siden det blir betalt etter adjunk m/ tillegg. Men synes du er heldig å få fast jobb så raskt!

ORIGINAL: *fulliull*

Gratulerer så masse!

Ja sant det, og etter 5 års utdannelse er læreryrket fint siden det blir betalt etter adjunk m/ tillegg. Men synes du er heldig å få fast jobb så raskt!

Ja, det gikk jo utrolig lett[:D] Søkte på èn jobb[8D] eller søkte en kommune og der hadde de rundt 10 ledige stillinger fordelt på flere skoler. Men så er det jo en del som allerede jobber i vikarstillinger som har søkt og sånn... Men de har visst problemer med å få tak i folk med rett utdannelse, i tillegg til at de har en stor utskifting av lærere de nærmeste åra (pga. pensjon) Så konkurransen var kanskje ikke så stor som jeg trodde.[8|]
Men deilig å slippe å jobbe på årsvikariat, redusert stilling eller små vikarstillinger her og der[:)]

Gratulerer!!! Jeg kjenner følelsen for fikk min første faste jobb i høst. En utrolig deilig følelse[:D]
Nå kan våren og sommeren, ikke minst svangerskapet nyytes[:D]

Så flott! Gratulerer [:)]

Takk takk alle sammen![:D]

[:D][:D][:D]

Back
Topp