Jeg fant...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
...hjertelyden til babyen!! 
Verdens fiiineste lyd. <3
AngelSound er jammen en fin oppfinnelse.. :)

Men nå blir det sølibat en god stund fremover, for den opplevelsen i går vil jeg helst slippe flere ganger..

Ååååå, så bra da!!! :)))
Men hvis du hadde en blødning etter en runde i høyet...så skal vel ikke det være farlig? Men forstår jo at man blir litt redd når det kommer blod!! Usj!

Jeg fant den også i dag! :D herlig lyd!

Hekla85 skrev:
Men hvis du hadde en blødning etter en runde i høyet...så skal vel ikke det være farlig? Men forstår jo at man blir litt redd når det kommer blod!! Usj!

Det var egentlig mest det at det var så mye.. Eller, så mye ut, ihvertfall. Antar at det burde få lov til å gro skikkelig igjen først. Har ikke tenkt å bli nonne, akkurat. 

nøttelitenItreet skrev:

Hekla85 skrev:

Det var egentlig mest det at det var så mye.. Eller, så mye ut, ihvertfall. Antar at det burde få lov til å gro skikkelig igjen først. Har ikke tenkt å bli nonne, akkurat. 

Hehehe, Nonne e d for seint å bli nå uansett :))) Men ja, sett deg med beinå i kryss du og gro litt igjen ;) hihi

Åååååå så moro!! hvor langt er dere på vei?? Hørt sånn angel-greie kan være skadelig?? hmm... skal til jordmor imorgen og hun sa hun hadde lyst å prøve å høre etter noe fosterlyd selv om det er veldig tidlig enda,men bare for gøy..hvis jeg ikke ble bekymret om vi ikke hørte noe..da ville hun ikke! :p

Føler jeg går glipp av noe! <3
Hvor kjøper dere angel sound??

jaaa HURRAAAA!!!! vi trengte en happy ending her etter så mange som har falt fra :S
åååå...skulle hatt meg en sånn angelsound ja..

Oh, må å tak i en sånn!! :)
Hvor langt er dere på vei dere som har fått høre noe? Må være heelt herlig <3

Den lyden er bare helt fantastisk
Lurer også på hvor dere har kjøp?
Og hvor langt dere er på vei, dere som har hørt hjertelyden :)

Min jordmor sier at man ikke skal bruke den i tide og utide fordi barnet blir stresset. man hører det på hjertetlyden visstnok at når den øker så er barnet utilpass. Joda, det er verdens mest fantastiske lyd, og en gang innimellom kan man jo bruke den men ikke for ofte.

Samme gjelder ul det. er en grunn til at de i Norge ikke har hatt ul før uke 17-19 nå og at normale og friske svangerskap bare har en ul per svangerskap. Det er rett og slett en påkjenning for barnet. jeg hadde 4 sist. en ordinær, en 3d og 2 stk på sykehuset på slutten av svangerskapet fordi de klarte ikke å finne ut hvordan barnet lå og var redde for at han lå på tvers. da hadde prosedyren blitt anderledes om vannet gikk hjemme.

Back
Topp