Jeg fant hjertelyden!!!!

smooth

Forelsket i forumet
Jeg fikk låne angelsound med svigerinna mi, for å finne ut om klompen jeg kjenner er bebin..
Hørte kun min egen i begynnelsen, men etter noen minutter hørte jeg en hjertelyd som gikk så fort at jeg nesten ikke greide å telle..
Nydelige hjertelyden
Fikk den til å bli rundt 180slag i minuttet, og da ble jeg selvfølgelig litt bekymret..
(forrige svangerskap målte legen hjertelyd til opp i mot 180 slag i min, dette var etter jeg var kommet halveis. Han ble da bekymret siden dette er altfor høyt, men lyttet igjen etter en stund og da ble den lavere, ca 160, hadde den fortsatt vært like høy hadde han sendt meg til sykehus for sjekk..)
Så jeg ringte Siri på jordmortelefonen igjen (pratet med henne tirsdag ang hvor langt på vei hun trudde jeg kunne være, les andre tråden jeg har laget..)
Hun satt sammen med en gynekolog akkurat nå og mente bestemt at jeg må være 13 uker, siden jeg fant hjertelyd. Hun sa og at hjerte er veldig umodent så tidlig og da gjorde det ingenting at hjertelyden var rundt 180.
Tror jeg kommer til å levere tilbake angelsounden nå, ville bare vite om klompen jeg kjenner er bebien og det er det

Flere som har hørt hjertelyden?

Ikke hørt enda.. bare sett hjertet banke på skjerm (ul). Herlig lyd.. gleder meg enormt!

Så gøy :) Gratulerer!!

Trodde jeg hørte min, 7+4,(Trodde jeg var superheldig) men det var visst bare min egen puls! Så er jeg 9+1 i dag, men fant ikke noe da jeg prøvde i sta! Så får prøve igjen i morgen eller til lørdag eller noe :D Plutselig hører jeg den!!! Og det gleder jeg meg til!!! :D:D Folk hører den i forskjellige uker!! Vi prøvde på venninden min da hun var 13 uker, men den fant vi ikke! Jordmor fant den på ho 15+4, så ikke få panikk om dere ikke hører den så tidlig :D:D

Har ikke prøvd, men fant den i uke 11 sist, tenker jeg venter noen uker før jeg prøver..

Sist jeg var gravid slo hjerte på mini opp mot 180 slag i minutte på ul i uke 11, og på doppleren min!

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jm fant på meg i går...

helt nede ved skambeinet...[:)]

Så gøy[:D]

ORIGINAL: smooth

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jm fant på meg i går...

helt nede ved skambeinet...[:)]

Så gøy[:D]

jepp[:)] var ikke klar over at lille befant seg så langt nede i uke 11, så ble litt overraska[8D]

Back
Topp