JEG FANT HJERTELYDEN!!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
♥️♥️♥️♥️♥️

8+2 (eller, jaja, passert midnatt, så..8+3 nesten da)..
Og jeg fant hjertelyden!!! Lette litt, var på vei til å gi opp, for fant først bare min egen.. også hadde jeg fått for meg at jeg skulle lete på høyresiden av en eller annen grunn.. men..! Mot venstre, DER lå lille frøet, med klare små hjerteslag ♥️ Som et lite tog i full hastighet! Herlig ♥️♥️♥️
 
Åååh, så koselig :Heartred

med den overskriften måtte jeg jo bare snike innom. :wav
 
Går helt bra med litt sniking ;)
Har jo fortsatt ikke hørt hjertelyden på lille her. Vært på to private ultralyder, men var dårlig med lyd der. Og legen lyttet ikke etter hjertelyd når jeg var der i uke 14. så da får jeg heller juble litt på andres vegne. :wav
 
Har jo fortsatt ikke hørt hjertelyden på lille her. Vært på to private ultralyder, men var dårlig med lyd der. Og legen lyttet ikke etter hjertelyd når jeg var der i uke 14. så da får jeg heller juble litt på andres vegne. :wav

Åh, så kjedelig :/
Jeg har vært på et par UL nå og SETT hjerteblink, men første gang jeg hører den nå. Fant med forrige baby ca samme tid i svangerskapet, så måtte jo prøve med hjemmedoppleren.. Så glad for å finne ♥️
Hjelper bittelitt på angsten :)
 
Så koselig du fant den så tidlig igjen- det er godt for deg mht redsel og bekymring:Heartred
 
Oj, det var tidlig!! Så deilig at du allerede klarer å finne den selv, det er jo litt trygghet i det :)
 
Herregud så koselig :love7
Ååå, noe så koselig! Kjente hormonene mine og jeg ble rørt nå :Heartred:Heartred

Helt fantastisk ♥️♥️ Ble nesten overrasket over å greie finne den allerede, men fy flate så deilig. ♥️

Så koselig du fant den så tidlig igjen- det er godt for deg mht redsel og bekymring:Heartred
Jepp! ♥️ Hjalp litt, lille har det foreløpig OK inni der :)

Oj, det var tidlig!! Så deilig at du allerede klarer å finne den selv, det er jo litt trygghet i det :)
Fant fra 8+2 eller noe i forrige svangerskap også :p utrolig heldig at jeg greier å finne den relativt tidlig på meg selv. Hjelper litt på nervene ♥️
 
Så fantastisk :Heartred Fineste lyden!

Kan jeg spørre hva slags apparat du har, hva det heter?
 
Jeg fikk en doppler lignende sak fra søsteren min, tenkte å prøve etter hvert selv - men regner med å ikke høre noe før om noen uker :happy:
 
Back
Topp