Jeg fant en kul på halsen..

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Fant en ekkel kul nedafor øra på hovedpulsåra ca, fy faen hvor ekkelt, skal rett ned til lege imorgen å få sjekka det[:(]

Lykke til me dokter. Håpe det ikj e nåke alvorli. [&:]
Må få oppdatering[:)]

ORIGINAL: Godhjerta.

Høres ut som hoven lymfeknute.
Det kan man fort få hvis man har et virus i kroppen, eller lignende.

Min sønn har hovne lymfeknuter på begge sider og i lysken. Var helt normalt fikk jeg beskjed om. (han ble utredet grundig, og de fant ikke noe galt).

Lykke til hos legen i morgen.
Håper og tror det ikke er noe farlig. [;)][:D]

jeg går på betendelsedempende fra før, så skulle ikke hatt det, har heller ikke vært forkjøla på lenge, men snakka med 113 nå, de ba meg ringe til lengen klokka 8 for å få time med en gang..? Klarer å flytte kulen i tillegg[&:] klarer man det med lymfeknuter/ hoven lymfekjertel?

ORIGINAL: Godhjerta.

Har du fått sjekket kulen enda?
Er så nysgjerrig nå.

Nei, har ikke det.. De hadde ikke noe time til meg før på mandag, så må nok vente til da.
Om den ikke gikk ned til mandag (siden jeg går på betendelsedempende) måtte jeg i alle fall komme.. Hva det betyr vet jeg ikke.

lillebroren min har en sånn kul på halsen, den kan røres på å det er bare en fettkul.
han var til utredning for den å var ikke noe galt.

Hvis du kan flytte den så er det mest sannsynlig en fettkul. "farlige kuler" sitter fast og er ikke vonde har jeg fått beskjed om. har nemlig hatt en kul i 3 måneder nå, og den sitter fast, dermed må den sjekkes opp!

det høres ikke bra ut.

ORIGINAL: Malin!

Det kan jo hende det rett og slett bare er en fettkul[;)]

Men få det skjekka du. Er bedre å være på den sikre siden[:D]

[:)]

Eg har en kul på venstre hånda mi. den er ganske liten da eg har hatt den i snart 2 år. Eg hadde eg på samme plassen tidligere og å den forsvant bare. så kom det en ny. det er den eg har nå. var hos legen. ingen ting farlig.. Eg fikk tilbud om å fjerne den visst den skulle plage meg. men eg bryr meg ikkje om det.. Min er bevegelig. men mora mi har samme problemet. Så det er rett å slett arvelig i min familie[:)]Men eg ville undersøkt den hadde eg vert deg. betryggene for deg å vite at det er en farlig kul. Men lykke te vertfall..:)

Det har jeg og hatt, legen fant ikke ut hva det var, den forsvant av seg selv! Kan vøre fettklomp, men er greit å få kjekka det! [8|]

Jeg har en kul på halsen som jeg har fått sjekket, legen stakk med en nål og tok prøver av den. Han sa at så lenge jeg kunne bevege på den, og den ikke gjorde vondt var den ikke farlig...! Men veldig greit å få det sjekket! Men ikke særlig godt når han stakk den nåla inn i halsen min[&:]

tuller du ?? det har jeg og... skal til legen neste uke, så sjekker den da... er ikke lymfe knute eller stikk, og er øm rundt liksom

ORIGINAL: Annicken

tuller du ?? det har jeg og... skal til legen neste uke, så sjekker den da... er ikke lymfe knute eller stikk, og er øm rundt liksom

min kul er ganske vond.. men prøver å tenke minst mulig på den[X(]

Back
Topp