Jeg føler meg plutselig så voldsomt gravid

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Det er ikke mer enn 2-3 uker siden jeg så fornøyd sa til mannen min at (på tross av andre plager) følte meg ganske fysisk ok. Det var etter å ha gått tur i 1 time og ikke egentlig kjent noe til at jeg hadde mage.

Nå denne uken har det plutselig blitt tungt å komme meg opp av senga, ut av bilen, bøye meg for å ta på sko osv.

Tror ikke magen har vokst så vanvittig siden den gang... Men kanskje den har det og jeg bare ikke ser det. Kan ikke at huske at det begynte så tidlig med førstemann, men nå er jo det 5 år siden.
 
Mannen min så faktisk det til meg i dag, at jeg plutselig var blitt voldsomt gravid :shifty:;) Men juleferien begynte torsdag ettermiddag så lurer på om det har noe å gjøre med det for min del. Ingen jobb å distrahere med meg. Sovet dårlig (er på familiebesøk så ikke den beste senga). Har fått skikkelig vondt i rygg/bekken så sliter med å reise meg, sitter vondt, er trøtt...

Håper du får hvilt nok, kanskje det hjelper?
 
Samme her. Følt det et par uker nå. Tror det kom samtidig som rygg og bekken begynte å krangle. Er liksom så stiv og utilpass i bevegelsene og føler meg helt stappa. Merker det er ganske bra om morgenen mens på kveldstid er jeg helt pingvin.
 
Haha, morsomt at denne kom nå. Opplevd akkuratt det samme, følt meg så fin og gått rundt og sagt at formen er super. Plutselig denne uken har formen vært bånn i bøtta. Ubehagelig å bøye meg framover, blir fort sliten, sover dårligere, ryggen har virkelig begynt å krangle. Håper virkelig det bare er fordi det er juleferie, og at når ferien er over og kroppen fått ligget å ladet litt, at formen er bedre..
 
Haha, morsomt at denne kom nå. Opplevd akkuratt det samme, følt meg så fin og gått rundt og sagt at formen er super. Plutselig denne uken har formen vært bånn i bøtta. Ubehagelig å bøye meg framover, blir fort sliten, sover dårligere, ryggen har virkelig begynt å krangle. Håper virkelig det bare er fordi det er juleferie, og at når ferien er over og kroppen fått ligget å ladet litt, at formen er bedre..
Signerer denne!! Du er ikke alene :)
 
Har også begynt å føle meg veldig gravid de siste ukene. Må velte meg rundt på siden for å komme meg opp av senga, må sette meg ned for å klare å ta på sko og føler meg stiv med tendens til «vaggende» gange spesielt om morgenen... Føler magen holder på å sprenges etter en vanlig porsjon middag og føler meg gigantisk... Husker ikke at det begynte så tidlig sist...
 
Samme her! Har lurt på om en kan skylde litt på "julestria" og..
Men husker jeg tenkte med forrigemann omtrent i disse ukene at "jeg føler meg høygravid allerede" :joyful:
 
Samme her! Følte meg i så fin form og hadde ganske liten mage, men forrige uke sa det bare boom! Kjempegravid og alt er et ork :wtf:
 
Kjempe gravid her også. Alt gjør vondt. Bøye seg, snu seg, strekke seg.
 
Back
Topp