Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff! Du må være så forferdelig skada i huet, som sier noe sånt! Skjønner at det er tull, men det å tulle med dette er jo høl i huet!
Stakkars stakkars deg... Du trenger hjelp!
Ikke
Ikke vær så krass mot meg, vær så snill. Jeg ville bare dele mine tanker her inne. Ikke dømm meg. Jeg trenger ikke hjelp.
Beklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.
Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk. Hade da,
Er selvfølgelig greit å være her å ha spørsmål, men det lønner seg å være ærlig.
Her inne er det jo stort sett de som har barn, venter barn eller prøver å oppfylle drømmen om et barn, og det er ikke akkurat stedet for slike tulle innlegg.
Har nok ikke kapasitet til det, men noen har kanskje litt nye fritidEr det du som har det moro lykke, må ikke ha så mange ulike brukere vettu.![]()
Ja, det er veldig sant!folk sier og gjør så mye dumt når de får være litt anonyme![]()
Gi meg styrke.....Du er hjertelig velkommen en dag du har relevante spørsmålellers så finnes det en hel haug med andre forum du kan skaravle på hvis du kjeder deg
lykke til!