Jeg føler meg ikke helt vel hos min svigerinne

Huff! Du må være så forferdelig skada i huet, som sier noe sånt! Skjønner at det er tull, men det å tulle med dette er jo høl i huet!
Stakkars stakkars deg... Du trenger hjelp!

Jeg ble faktisk ganske lei meg over svarene som jeg fikk her. Jeg trodde at dette var et forum der man ble møtt med forståelse og sympati men det er det visst ikke. Det er ikke så lett å bli missunnelig på andre sine barn.

Ikke
Huff! Du må være så forferdelig skada i huet, som sier noe sånt! Skjønner at det er tull, men det å tulle med dette er jo høl i huet!
Stakkars stakkars deg... Du trenger hjelp!

Ikke vær så krass mot meg, vær så snill. Jeg ville bare dele mine tanker her inne. Ikke dømm meg. Jeg trenger ikke hjelp.

Ikke

Ikke vær så krass mot meg, vær så snill. Jeg ville bare dele mine tanker her inne. Ikke dømm meg. Jeg trenger ikke hjelp.

Ingen skam å ha behov for hjelp.
Her er min mening:
Om det er seriøst så bør du få snakket med psykolog om det problemet.

Om det er tull bør du også snakke med noen, da dette er en dårlig spøk.

• Liker
Reactions: BMC
Beklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.

Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk :(. Hade da,

Beklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.

Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk :(. Hade da,

Er selvfølgelig greit å være her å ha spørsmål, men det lønner seg å være ærlig.

Her inne er det jo stort sett de som har barn, venter barn eller prøver å oppfylle drømmen om et barn, og det er ikke akkurat stedet for slike tulle innlegg.

Er selvfølgelig greit å være her å ha spørsmål, men det lønner seg å være ærlig.

Her inne er det jo stort sett de som har barn, venter barn eller prøver å oppfylle drømmen om et barn, og det er ikke akkurat stedet for slike tulle innlegg.

Det har jeg full forståelse for og jeg respekterer det :). Jeg har nå lært at man ikke skal spøke om sånne ting på et forum.

Sant eller ikke sant, burde gå å få deg en samtale med noen fagfolk uansett :-P

Haha!

Du er hjertelig velkommen en dag du har relevante spørsmål:) ellers så finnes det en hel haug med andre forum du kan skaravle på hvis du kjeder deg:) lykke til!
Gi meg styrke.....

Håper da virkelig dette er en spøk :P

Hun har innrømmet at det var en spøk ;)

Jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke kan finne på noe litt mer morro. Dine tråder blir det aldri action utav, for alle gjennomskuer deg jo lenge før du har begynt. :p

Back
Topp