Hva nå?Gi meg styrke.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva nå?Gi meg styrke.....
Beklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.
Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk. Hade da,
Finn et forum innen dine interesser og spør spørsmål du faktisk lurer på og interesserer deg for. Altså ikke løgn men ekte. Det er mye mer givendeBeklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.
Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk. Hade da,
Wow, dette var noe av det mest tragiske jeg har sett. Er det samme som sist gang? Hun som var så sykt pen og ikke var glad i stedattera si, men ellers var et aldeles herlig menneske?