Jeg føler meg ikke helt vel hos min svigerinne

Beklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.

Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk :(. Hade da,

Skjønner ikke hva som er så morsomt med å komme inn på forumet her å trolle om sånne ting bare fordi du kjeder deg! Da er det tusenvis av andre ting du kan finne på syns nå jeg :P

Beklager for at jeg trollet om dette temaet. Jeg er ingen mor og jeg har ingen barn. Jeg er en ung jente som kjeder meg og måtte skrive et innlegg på nettet.

Nå ber jeg dere sterkt om å ikke være harde mot meg. Jeg har verken hetset noen her inne eller skrevet noe stygt. Jeg måtte bare skrive en ting som jeg tenker på. Jeg beklager til alle som brukte sin tid på å lese dette. Jeg er veldig lei meg for dette her. Jeg skal finne på andre ting og logge av babyverden for godt og aldri mer komme tilbake hit. Sukk :(. Hade da,
Finn et forum innen dine interesser og spør spørsmål du faktisk lurer på og interesserer deg for. Altså ikke løgn men ekte. Det er mye mer givende ;)

Hahahaha for en tråd

Så de er her fortsatt, de trollene.... bahhh....

Wow, dette var noe av det mest tragiske jeg har sett. Er det samme som sist gang? Hun som var så sykt pen og ikke var glad i stedattera si, men ellers var et aldeles herlig menneske?

Wow, dette var noe av det mest tragiske jeg har sett. Er det samme som sist gang? Hun som var så sykt pen og ikke var glad i stedattera si, men ellers var et aldeles herlig menneske?

Jupp! The one and only :p

Jeg begynner faktisk å tro at det ikke er det å lage et provoserende tulleinnlegg som er morsomt for dette trollet. Det ser jo ut som det morsomme er å bli avslørt som troll, for så å kunne motta kritikk for trollinga eller råd om hva "unge jenter" egentlig burde gjøre med livet sitt, og slik kunne delta i livlige diskusjoner rundt dette. For det er jo samme regla hver gang. Blir avslørt med en gang, holder på litt, og legger seg så skinnflat og ber om unnskyldning og sier "hun" har lært og ikke skal gjøre det igjen... Latterlig.

Back
Topp