Jeg får ikke dette til jeg..

Frk.VilliTrusa skrev:
Ja,det føles faktisk nesten som om han er død..
Selv om han ikke er død,han har bare valgt meg vekk..Noe som nesten føles verre enn om han var død..
Fryktelig ting å si men..

Synes egentlig ikke det er en så fryktelig ting å si jeg.
Jeg synes nesten det er vondere å ha kjærlighetssorg enn at noen dør.
Når noen dør så er jo den personen død, og sorgen går gradvis over, selv om den ikke nødvendigvis går helt over.
Når noen forsvinner ut av livet ditt, så er jo ikke den personen død, derfor blir sorgen helt annerledes. Man har jo et håp, som stadig blir knust hver dag den personen ikke velger deg tilbake.

Det jeg bruker å tenke da... selv om det er mange år siden sist, er at alle har opplevd det samme, jeg har opplevd det før, og nå har jeg faktisk kommet over de jeg hadde sånn kjærlighetssorg over den gangen, og da kommer jeg nok over denne også.

Så handler det om å konstant jobbe med tankene sine da.
Hvis du kjenner det er helt forjævlig, prøv å hele tiden vinkle det positivt.
Si til deg selv at han ikke var bra for deg, at han faktisk prøvde å forandre den flotte jenta du er. At du fortjener bedre, og at en vakker dag finner du en mann som fortjener deg, og som er mye bedre enn han der. For det vet jeg du kommer til å gjøre. Ikke at jeg kjenner deg, men med tanke på ditt utseende og ditt gode humør og ellers din personlighet, så tviler jeg på at du må ta til takke med de som sto bakerst i køen da alt ble delt ut.

Du må bare si til deg selv at en dag er du lykkelig igjen, for det er helt sant, det blir bare ikke enda.

Løsa skrev:
Det jeg bruker å tenke da... selv om det er mange år siden sist, er at alle har opplevd det samme, jeg har opplevd det før, og nå har jeg faktisk kommet over de jeg hadde sånn kjærlighetssorg over den gangen, og da kommer jeg nok over denne også.

Så handler det om å konstant jobbe med tankene sine da.
Hvis du kjenner det er helt forjævlig, prøv å hele tiden vinkle det positivt.
Si til deg selv at han ikke var bra for deg, at han faktisk prøvde å forandre den flotte jenta du er. At du fortjener bedre, og at en vakker dag finner du en mann som fortjener deg, og som er mye bedre enn han der. For det vet jeg du kommer til å gjøre. Ikke at jeg kjenner deg, men med tanke på ditt utseende og ditt gode humør og ellers din personlighet, så tviler jeg på at du må ta til takke med de som sto bakerst i køen da alt ble delt ut.

Du må bare si til deg selv at en dag er du lykkelig igjen, for det er helt sant, det blir bare ikke enda.

Det var veldig fint sagt av deg Løsa!
Det varmet meg godt..!!
Tusen takk emoticon

En stor klem til deg

Du er ikke singel, du er bare reservert til en som fortjener deg! emoticon

Live2Learn skrev:
Du er ikke singel, du er bare reservert til en som fortjener deg! emoticon

Ååå.. det var fint sagt 

En stor klem til deg!
Det tar tid men det går over, meeen, er ikke det som hjelper å høre no :P
Men siden du vet du ikke har godt av han, så er det vel NOEN du savner, og ikke nødvendigvis han. Men han føles vel som den eneste noen akkurat nå. Var iallefall sånn jeg hadde det, så du er ikke alene.
Godt du iallefall klarer å kose deg deler av tiden, det hjelper på :)
klem igjen :)

Sier som alle andre før meg her.. Bruk tid, og det er det eneste du kan gjøre!! det er en mening med alt, og tydeligvis er ikke han ment for å være endel av livet ditt.. da venter det en myye bedre på deg, og dette er bare veien mot han!!!!

Har ikke noen tips å komme med, men ønsker å sende deg en stor klem.
Håper du kommer deg videre om ikke alt for lenge.

Forstår deg veldig godt,men du må bare gi det tid.... Jeg slet volsomt etter eksen,i over et år faktisk og det for en idiot som var utro mot meg,men han var den gang min store kjærlighet og pappaen til mine barn.... Men tiden leger alle sår og det gjorde det med meg og det kommer det til å gjøre for deg,bare så irriterende at det skal være så inni hampen tungt til å begynne med:-(

Tusen takk for alle oppmuntrende innlegg.. 
Selv om jeg ikke svarer en og en så leser jeg alle og tar alle til meg..
Det hjelper veldig godt på å lese om andre som har opplevd det samme og som har funnet lykken igjen..
Håper jeg kan gjøre det samme...!

Nå skal jeg faktisk på jobb,selv om det er sykt tungt å bare reise seg opp av senga..
Men jeg må..

Sliter med det samme selv, på 3. året... Men at det har tatt så lang tid er fordi eksen hele tiden klarer å dra meg tilbake med besøk, telefonsamtaler og meldinger siden jeg fortsatt ikke er sterk nok til å si nei . Kun en mnd siden sist =S
Men har heldigvis ikke den lammende følelsen lenger, den som gjorde det vanskelig å puste og eksistere.

Men jeg skal komme meg opp og ut til slutt og det skal du også!!
Stooor klem til deg!! Og lykke til på jobb i dag!!

Håper det... 
Idag har det gått veldig greit egenltig.. 
Har ikke tenkt på han såpass at jeg får vondt i sjela..
Men alikevel er det ting i hverdagen som minner meg om han.. overALT...! 
Tuller ikke når jeg sier at uansett hvor jeg snur meg så er det ting som minner meg om han..
Men det er vel normalt antar jeg..

viss han allerede er ferdig med bruddet, så fortjente han ikkje deg!!!!   masse store klemmer til deg!!!!

Vet hvordan du har det. Det er så ufattelig VONDT!
Men våg å føle på "smerten". Slipp løs tårene, ikke hold noe tilbake. For det GÅR OVER, det lover jeg deg. og det går fortere om du tør å slippe ut alle følelsene...
Og husk at alt som ikke dreper deg gjør deg sterkere.

Back
Topp