Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linda29
Du snartpappaigjen?.... slutt med de friste bildene [8D] skal ha meg toast jeg så.. slurp [:D]
ORIGINAL: snartpappaigjen?Kan lage toasten som en pizza.. Har ost og pepperoni [8D][:D]
Du snartpappaigjen?.... slutt med de friste bildene [8D] skal ha meg toast jeg så.. slurp [:D]
Pizza er bedre[8D]
ORIGINAL: snartpappaigjen?Moi? Åhh nei du. Ingen blondie her i gården [8D]
ORIGINAL: snartpappaigjen?Kan lage toasten som en pizza.. Har ost og pepperoni [8D][:D]
Pizza er bedre[8D]
Ikke noe blondie du[8D]
ORIGINAL: ToveMora31Jeg vil også på fylla [&:] Sambo skal, men vi har ikke barnevakt.. Jaja, tar det igjen treffet vi skal ha 12 april jeg [8D]
Jeg er
trøtt, oppe kl 6 to dager på rad, opp like tidlig i morra... Prøve og sove eller hvertfall slappe av i morra litt, skal jo på DEN fylleturen i lørdag[:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehehe
ORIGINAL: snartpappaigjen?
Får finne meg en annen tråd og forsøke å terge i[8D][8D][8D]
ORIGINAL: ToveMora31Jeg vil også på fylla [&:] Sambo skal, men vi har ikke barnevakt.. Jaja, tar det igjen treffet vi skal ha 12 april jeg [8D]
Jeg er
trøtt, oppe kl 6 to dager på rad, opp like tidlig i morra... Prøve og sove eller hvertfall slappe av i morra litt, skal jo på DEN fylleturen i lørdag[:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehehe
ORIGINAL: ToveMora31
ORIGINAL: snartpappaigjen?
Får finne meg en annen tråd og forsøke å terge i[8D][8D][8D]
[:D][:D][:D]er i DET humøre ja