jeg er..

Frøken Fjong

Glad i forumet
22 år i dag=) så på fredag blir det party..første gang siden prinsen min kom til verden..blir sikkert full av å lukte på korken..hehe[:D]

gratulerer med dagen!!![:D][:D] det trodde jeg også første gang etter fødsel... men gu jeg tålte en del gitt.. [:)] å gu så kjekt det var... [:)] kose deg masse, det fortjener du[:D][:D][:D]

Gratulerer med dagen

Kos deg masse på fredag, det er virkelig godt å komme seg ut en tur når det er så lenge siden sist[:D]

Gratulerer med dagen

GRATTIS MED DAGEN
KOS DEG PÅ FREDAG....FORTJENER HYGGELIG KVELD DA!!!

ORIGINAL: #minime#

Gratulerer med dagen

Kos deg masse på fredag, det er virkelig godt å komme seg ut en tur når det er så lenge siden sist[:D]

Gratulerer med dagen .
Vi er foresten like gamle

Gratulerer med dagen

ORIGINAL: litlå

gratulerer med dagen!!![:D][:D] det trodde jeg også første gang etter fødsel... men gu jeg tålte en del gitt.. [:)] å gu så kjekt det var... [:)] kose deg masse, det fortjener du[:D][:D][:D]

Signerer denne[;)]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: JaNuAr07

Gratulerer med dagen

Signerer!

Gratulerer masse!!!! Kos deg på fest!

-tåler forresten mer jeg nå enn før jeg ble gravid-tror det er mamma instinktet som holder meg tilregnelig....men vær litt forsiktig for sikkerhets skyld[;)]

Gratulerer med dagen

Gratulerer med dagen

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

GRATTIS MED DAGEN
KOS DEG PÅ FREDAG....FORTJENER HYGGELIG KVELD DA!!!

ORIGINAL: JaNuAr07

Gratulerer med dagen

Gratulerer med dagen!

tusen takk til alle sammen[:D] 

gratulerer så mye med dagen da:)..kos deg maaaaaaaaaaasse

Grattis med dagen

Back
Topp