Jeg er

ORIGINAL: lills

Masse klemmer på du!
Dette kommer dere igjennom sammen!
Skjønner at du ikke klarer et svangerskap til!!

Bare å sende pm om du ønsker! Jeg er her for deg!
Er ikke lenge siden jeg gikk gjennom en abort vettu.. Selvalgt!

Tusen takk

Det ordner seg[;)]

det ordner seg for snille jenter[:)]
dere tar valget som passer dere, skjønner det er tøfft.
men det passer ikke alltid å få barn/flere barn.
om det er noe så er jeg her for deg[:)]
dette går bra vennen[:)]

ORIGINAL: ~Ingeborg~

[:(][:(][:(][:(]

Hater abort.. har vondt i hjerte mitt nå..

det har sikkert heike og erik også!!!!!!

ORIGINAL: *orkide*

det har sikkert heike og erik også!!!!!!

Ja, kan ikke fatte hvordan hun har det nå! Og hva slags følelser og tanker som svirrer i hode hennes! Håper jeg aldri kommer i den situasjonen!!!

sign[:(][:(][:(][:(]

Det trenger vell hun ikke å høre akkurat nå!

Tror Heike har det vondt nå og det er ikke noen enkel løsning!!

Klem til deg Heike!! [:)][:)]

Jeg kan ikke akkurat si at jeg elsker abort! Føler det er litt unødvendig av dere å fortelle meg nå at dere HATER abort. Dessverre så kom vi i den situasjonen. Vi har har prøvd lenge når vi har prøvd, så jeg er ikke av den som blir fort gravid (før nå) Vi ønsker ikke flere barn, Vi har vært så heldige å fått to "friske" barn og så uheldige at vi har mistet et barn, så TRO meg dette er ikke noe jeg tar lett på. Vi har også hatt to spontantaborter.

Dette er ikke en enkel løsning for oss. Men med min forhistorie med prem rier og bekkenløsning er jeg ikke istand til å ta meg av en gutt på åtte måneder og samtidig være 7 måneder på vei. I tillegg har vi ikke verdens beste økonomi. Jeg står faktisk uten jobb p.d.d
Vi må i alt dette være realistiske og tenke fremover på hvordan det vil være å kanskje ikke kunne gi barna våre det de trenger.

Syntes dette bare er trist og leit, og skulle virkelig ønske vi ikke var i denne situasjonen, men det er vi og da må vi være realistiske og tenke på alle konsekvenser. Og siden abort faktisk er fullt lovlig i norge, så blir dette desverre løsningen for oss.

Om det er noen trøst for dere aborthatere så har erik bestilt time til sterilisering, så det blir ikke flere aborter, om det skulle være noe trøst. Det er også første gangen.
Merker jeg blir skikkelig lei meg av å lese at dere hater abort, selv om det ikke burde bety en dritt hva dere mener, så går det jo litt inn på meg.

Skjønner veldig godt at du blir lei deg Heike, og jeg håper de som skriver at de hater abort egentlig mente det på en annen måte enn å kritisere valget ditt. Unødvendig å skrive her hvis man ikke har noe støttende å skrive syns jeg.
Ingen liker abort, men at vi har et valg her i landet er jeg utrolig takknemlig for, ikke alle mennesker i verden har det desverre.
Si i fra hvis du lurer på noe, trenger å dele dette med eller trenger trøst..dette har jeg gjort før så kan jeg hjelpe på noen måte gjør jeg gjerne det[;)]
Klem

ORIGINAL: kolibri

Skjønner veldig godt at du blir lei deg Heike, og jeg håper de som skriver at de hater abort egentlig mente det på en annen måte enn å kritisere valget ditt. Unødvendig å skrive her hvis man ikke har noe støttende å skrive syns jeg.
Ingen liker abort, men at vi har et valg her i landet er jeg utrolig takknemlig for, ikke alle mennesker i verden har det desverre.
Si i fra hvis du lurer på noe, trenger å dele dette med eller trenger trøst..dette har jeg gjort før så kan jeg hjelpe på noen måte gjør jeg gjerne det[;)]
Klem

Lille Heikemora mi!! Kriteserer ikke valget ditt, men synes det er så utrolig synd at du har kommet i denne situasjoen der du må ta dette valget! Kan forstå at du må ha det grusomt, for å ta en abort er ikke bare bare.. Jeg hater ikke at noen må ta abort, men jeg hater alle følelsene som er rundt det, hvordan en har det både, før, under og etter aborten!!

Sender deg en god klem [:)]

(jeg er ingen aborthater[;)])

For en forferdelig lei situasjon dere har kommet i. Mange gode tanker sendes til dere nå!

Jeg vil bare kommentere det du skriver om at du får dårlig samvittighet med tanke på oss som så gjerne vil bli gravide, men som ikke blir det. Som du kanskje vet, så kan ikke jeg bli gravid uten hjelp (og kanskje ikke med hjelp heller ser det ut som). Før jeg fikk barn selv, var det mange ganger at venninner ikke turte å fortelle meg at de var gravide, fordi de var redd for at jeg skulle bli lei meg. Og gang på gang så fortalte jeg dem at jeg ble kjempeglad på deres vegne. Og det mener jeg enda!
Og det samme gjelder i en slik situasjon som du er i nå. Jeg har vel ingen rett til å bli hverken lei meg eller sint fordi at det ikke passe for andre å få barn og at de tar abort.

Ble langt dette her, og kanskje noe rotete, men poenget at i den vanskelige situasjonen du er i nå, skal du ikke gå og plage deg selv med dårlig samvittighet fordi det er noen av oss som ikke kan få barn.

Klem til deg og masse lykke til!!!

ORIGINAL: kolibri

Klem

Lille Heikemora mi!! Kriteserer ikke valget ditt, men synes det er så utrolig synd at du har kommet i denne situasjoen der du må ta dette valget! Kan forstå at du må ha det grusomt, for å ta en abort er ikke bare bare.. Jeg hater ikke at noen må ta abort, men jeg hater alle følelsene som er rundt det, hvordan en har det både, før, under og etter aborten!!

Sender deg en god klem [:)]

(jeg er ingen aborthater[;)])

Tusen takk for oppklarende innlegg[:)] Ikke alltid like lett å få med seg hva andre mener når man leser det kontra å høre det.[:)] Holdefastklem tilbake[:)][:D]

Uffa meg for en forferdelig situasjon. Skjønner du er fortvila! Masse klemmer sendes til deg!

Uff så leit å komme i en slik situasjon[:(]
Føler veldig med deg og har tenkt mye på hva vi hadde gjort om vi skulle komme i samme situasjon, pga av bekkenløsning, kløen med prematur fødsel og en liten baby å ta seg av... Vi ønsker ikke å planlegge flere barn og jeg vet enda ikke hva vi hadde gjort med en uplanlagt graviditet nå, det er nok ikke et svar man kan ta før man står midt i det.

Det må være et ekstra vanskelig valg for dere som har opplevd å miste ønskede barn. *trøsteklem*

vi hadde gjort akkurat det samme i deres situasjon.
ikke det at det er noen trøst, men det er mange som skjønner dere her.

Back
Topp