Jeg kan ikke akkurat si at jeg elsker abort! Føler det er litt unødvendig av dere å fortelle meg nå at dere HATER abort. Dessverre så kom vi i den situasjonen. Vi har har prøvd lenge når vi har prøvd, så jeg er ikke av den som blir fort gravid (før nå) Vi ønsker ikke flere barn, Vi har vært så heldige å fått to "friske" barn og så uheldige at vi har mistet et barn, så TRO meg dette er ikke noe jeg tar lett på. Vi har også hatt to spontantaborter.
Dette er ikke en enkel løsning for oss. Men med min forhistorie med prem rier og bekkenløsning er jeg ikke istand til å ta meg av en gutt på åtte måneder og samtidig være 7 måneder på vei. I tillegg har vi ikke verdens beste økonomi. Jeg står faktisk uten jobb p.d.d
Vi må i alt dette være realistiske og tenke fremover på hvordan det vil være å kanskje ikke kunne gi barna våre det de trenger.
Syntes dette bare er trist og leit, og skulle virkelig ønske vi ikke var i denne situasjonen, men det er vi og da må vi være realistiske og tenke på alle konsekvenser. Og siden abort faktisk er fullt lovlig i norge, så blir dette desverre løsningen for oss.
Om det er noen trøst for dere aborthatere så har erik bestilt time til sterilisering, så det blir ikke flere aborter, om det skulle være noe trøst. Det er også første gangen.
Merker jeg blir skikkelig lei meg av å lese at dere hater abort, selv om det ikke burde bety en dritt hva dere mener, så går det jo litt inn på meg.