Jeg er

Lille Snodig

Glad i forumet
gravid igjen.... 6 uker.
Vi skal ikke ha flere og syntes dette bare er trist.[:(]
Erik har sagt han skal sterilisere seg, men tror dere virkelig at han har løftet en finger for å få det gjort?????

Neida, men SEX vil han ha, og tenker ikke en tanke på konsekvensene. Og vi hadde en avtale på at han skulle ordne dette

Åh, vennen!!
Får bare lyst til å gi deg en stor klem..

OI DA!!!!!

Ja dette kom vist brått på. Skjønner din fortvilelse vennen.
Hva sier Erik til dette da? Man er da 2 stk med å lage barn..
Hva kommer du til å gjøre?
Du har min fulle support uansett vennen.

Stor holdefastklem

Sender deg en stor god varm klem
håper alt ordner seg =)

Sender deg en kjempe klem[:)]

Huff da[&:] Skulle ønske det var meg som var gravid, vil man så får man ikke til, vil man ikke så skjer det[:'(]
Håper at dere finner en god løsning...

Forstår deg kjempegodt, så bare si ifra hvis jeg kan "hjelpe" med noe[;)]

Hva tenker dere om dette da? Eller hva tenker du?

SEnder deg en god trøstende klem!

Oi![:o]

Husk at det til syvende og sist er ditt valg! Ikke gjør noe du vil angre på![;)]

Man må vør to for å "danse tango!"[8D]

Oj, det var vanskelig ja. Håper dere finner ut av det sammen. Hva tenker du? Stor klem!!

ojsann, det må være tøft for deg.
skjønner du er fortvila.
sender deg en kjempe klem

Ojda Hekiemor...
Skjønner det ikke er noe kjekt.Hva tenker du da?
Sender deg en mega klem gjennom skjermen

oida... *klem*

ORIGINAL: *Junemed4*

Dere får la det synke inn litt da, så kanskje det ikke er så ille likevel.[;)]

Gooood klem[:)]

Oi, skjønner at det ikke er lett. Håper dere finner en bra løsning på det[:)]
Har dere fått et barn til etter Yrja, er ikke helt oppdatert? Blir dette ditt 3 barn?
Sender deg en stoooor klem[:)]

ORIGINAL: Alice82

Har dere fått et barn til etter Yrja, er ikke helt oppdatert? Blir dette ditt 3 barn?

Det blir hennes "4" (altså 3)

ORIGINAL: Lbaby

ORIGINAL: Alice82

Det blir hennes "4" (altså 3)

Takk Lbaby, da skjønner jeg[;)] Trodde ho hadde fått en til etter Yrja[;)]

Valget er dessverre ikke så vanskelig. Jeg orker rett og slett ikke gå igjennom en graviditet til. (Beklager til alle som prøver og/eller ikke klarer å få barn[&o] Det virker sikkert kynisk)

Har ringt legen og fått time der på torsdag. Da blir jeg sikkert henvist til sykehuset. Har aldri gjort dette før, så jeg blir vel klokere når jeg har vært hos legen på torsdag.

UFF føler dette BARE er trist, men jeg har virkelig ikke lyst på flere barn. Det har vært tøfft nok å gå to svangerskap etter t vi mistet Jardar og jeg føler det er å gamble på om vi hadde vært så heldige at vi hadde fått enda et frisk barn.

Samtidig får jeg dårlig samvittighet over de som prøver og ikke får det til.[&o]

Trodde ALDRI at dette skulle skje, så trist og ikke minst så unødvendig å bli gravid i den verden vi lever i når vi ikke ønsker barn.

Det var helt tilfeldig at jeg tok en test. Var erik som foreslo det og hadde han ikke gjort det hadde jeg ikke engang TENKT tanken. Spiste tomatpurre på pizzaen på lørdag og gikk på do hele natta. Akkurat som da jeg var gravid, pluss at jeg var trøtt.
Silje: Jeg spurte om det var vanlig at man var uregelmessig etter fødsel. Vi trodde jo det begge to. Men jeg hadde nok ikke tenkt noe på det hadde det ikke vært for at erik spurte om jeg kunne ta en test. Så da hadde jeg sikkert vært enda lengere på vei når jeg hadde funnet det ut.

Føler med deg, skjønner veldig godt at dere ikke orker en til nå. Det må uansett være veldig vanskelig dette her.
Sender enda en stor og god klem jeg.

skjønner deg godt jeg Heike, dette kan ikke være lett for dere[&o]
Støtter deg i det valget du tar og sender en hel haug med klemmer til dere i eventyrskogen.
Dette kommer dere igjennom, tiden er genial og etter en stund vil du føle deg bedre[;)]
*klemmer*

Masse klemmer på du!
Dette kommer dere igjennom sammen!
Skjønner at du ikke klarer et svangerskap til!!

Bare å sende pm om du ønsker! Jeg er her for deg!
Er ikke lenge siden jeg gikk gjennom en abort vettu.. Selvalgt!

Back
Topp