Jeg er visst..

ORIGINAL: ellaumbrella

Så herlig [:)][:)] Gratulerer [:D] Er det mange mnd mellom de 2 første? 1 år i mellom? Blir jo vel en fin aldersforskjell på de 2 siste nå da[:D]

Er 18mnd mellom de to første- så blir rimelig tett alle tre! Men, men, travelt en god stund, åsså regner jeg med at det blir ganske greit! Så er vi fremdeles unge og friske (forhåpentligvis) når de vokser til![:D]

ORIGINAL: Hot*Mama

Så herlig [:)][:)] Gratulerer [:D] Er det mange mnd mellom de 2 første? 1 år i mellom? Blir jo vel en fin aldersforskjell på de 2 siste nå da[:D]

Er 18mnd mellom de to første- så blir rimelig tett alle tre! Men, men, travelt en god stund, åsså regner jeg med at det blir ganske greit! Så er vi fremdeles unge og friske (forhåpentligvis) når de vokser til![:D]

Hihi, ja det er herlig å være ung mor! Blir 11 mnd mellom mine, 3 uker til termin nå!!

Gratulerer med spiren.[:)]

Gratulerer! [:)]

ORIGINAL: stoltmortil4

gratulerer!!!

Så morro!!! Gratulerer! Kos deg med voksende mage igjen[:D]

ORIGINAL: Zera

Gratulere så mye med spiren[:D]

TUUUSEN takk ALLE sammen- dere er gode!!![:D]

ORIGINAL: Hot*Mama

Hihi, ja det er herlig å være ung mor! Blir 11 mnd mellom mine, 3 uker til termin nå!!

Ja da nærmer det seg stort- masse lykke til framover, med fødsel og alt![:)][:)]

ORIGINAL: Zera

Gratulere så mye med spiren[:D]

Gratulere igjen, håper du får en fin graviditet...[;)]

ORIGINAL: hildemor1

gratulere så masse[:D]

ORIGINAL: *LiLLa*

gratulerer så mye med spiren[:)]

Oj! Gratulere så mye! [:)] Syns du nettopp fødte jeg, men ser jo det er en stund siden nå. [8D]

Gratulerer så  mye[:)][:)][:)][:)]

Nyyyyt det

ORIGINAL: stoltmortil4

gratulerer!!!

ORIGINAL: Immunda

WoW!! Grattis me spira[:D][:D][:D]

Gratulerer!

Back
Topp