Jeg er visst gravid!

Signe80

Blir kjent med forumet
Ganske uventet dette, da jeg testet mange dager før IKM. Men testen viste likevel GRAVID 1-2 uker. Så nokså tidlig dette her.

Kan vel fortelle litt om meg selv. Jeg er 31 år, og venter mitt tredje barn. To barn fra et tidligere ekteskap. Min nåværende mann har ingen fra før, så dette blir igrunn nytt.

Dette var egentlig ikke hundre prosent planlagt. Har vært uten p-piller i tre måneder, men har bare vært ekstra forsiktige. Så det var for en uke siden at vi fant ut at vi ikke trengte å være så forsiktige. Hehe, fruktbar sa du?

Det blir jo slik at man tenker hundre forskjellige ting når man får en positiv test.
Har nettopp startet i ny jobb. Rekker jeg å jobbe lenge nok før jeg evt. blir sykmeldt, mtp. foreldrepenger.
Kan jeg gjøre ferdig maleprosjektet mitt jeg er midt inne i?
Jeg har tidligere trent 4-5 dager i uken, men dette har sklidd helt ut den siste tiden. Kan jeg legge meg på hardtreningen igjen? Trener mye pulstrening.

Gleder meg til å bli kjent med dere jenter :)

Tusen takk!
Håper det klaffer for dere også snart :)

Gratulerer

Gratulerer Skal teste til fredag. Håper det er en liten spire inni magen <3

Gratulerer så mye

Nei så kjekt!!

Gratulerer mye!

Nei så kjekt!!

Gratulerer mye!

Nei så kjekt!!

Gratulerer mye!

Nei så kjekt!!

Gratulerer mye!

Gratulerer til deg!! :-)

Christine88 skrev:
Gratulerer:D:D
Håper jeg kan komme inn hit på juli 2012 jeg også!!

Grattulerer =)
Jeg skal ikke teste før neste fredag så det leeenge til jeg kan teste=) 

Gratulerer så mye! 
Jeg fant ut at jeg er gravid i dag :) Blir hyggelig å bli kjent med deg i mnd som kommer :)

Gratulerer !! :D

Gratulerer så mye!! Håper vi kan følge hverandre her inne:o)

Tusen takk alle sammen :) Og gratulerer til alle dere andre som også er gravide!

Back
Topp