Jeg er visst alvorlig syk. OPPDATERT igjen 10.08

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
Oj dette er vikrelig alvorlig. Synes du er tøff jeg McBaby[:)] Og så snilt av mammaen din og stefaren din å ta med seg Hannah slik at hun i allefall får en fin ferie.

Godt Hannah kan kose seg med besteforeldrene, men skjønner dere ville dele den opplevelsen!![&o][:)] Godt å høre de mener det ikke er kreft, men skjønner virkelig at dette er tøft for deg. Håper virkelig du kommer deg fortere enn de sier! Tenker på deg! Klem[:)]

En stor klem og mange gode tanker herifra også!!

uff da[&o]
sender over styrke klemmer
får håpe det ikke er kreft og at det blir bra igjen og at du kan få mange flotte ferier med ett kne som fungerer til å løpe etter snuppa i sanden[:)]

Så bra at de ikke trodde det er kreft. Krysser fingrene nå, og håper du ikke må vente så lenge på svar [:)]

ORIGINAL: Delia

Godt Hannah kan kose seg med besteforeldrene, men skjønner dere ville dele den opplevelsen!![&o][:)] Godt å høre de mener det ikke er kreft, men skjønner virkelig at dette er tøft for deg. Håper virkelig du kommer deg fortere enn de sier! Tenker på deg! Klem[:)]

Så bra at de har tro på at ikke det er kreft da [:)][:)] Fortsatt lykke til!!!

Uff, skjønner det er trist for dere at ikke dere får dratt på familieferien, men enda bra at Hannah fortsatt får dra da, hun får nok to knallflotte uker med all oppmerksomhet fra besteforeldre [:)][:)]

Huff McBaby, dette var ikke hyggelig lesning. Skjønner veldig godt at du er skuffet over ferien deres ja, tror jeg hadde blitt kjempe lei meg selv[&o] MEN nå får jo Hannah en fin ferie med besteforeldrene sine, og ikke minst besteforeldrene får en utrolig opplevelse med barnebarnet sitt[:)]

Bra å se at det ser positivt ut for benet ditt, sender deg masse masse masse lykkeønskninger så satser vi på at de får fikset deg opp på en fei!

Stoor klem[:)]

Back
Topp