jeg er veldig usikker, skal på UL i morgen

Anonymforøyeblikket

Forelsket i forumet
hei, da er det mulig at jeg kan melde meg inn igjenn her. jeg hadde oprasjon for å fjerne graviditet utenfor livmorde kunne ikke finne noe konkret som var en graviditet verken inni eller utenfor livmor. men HCG blodprøve hadde et lavt innhold av hcg. de hadde utskrapnin av arrvev og fant sammenvoksninger i livmoren som de fikset. urintesten ble ikke positiv hos legen pga lite HCG. den site uka har jeg kasta opp og vert øm i puppene. jeg tok positiv test hos legen i dag. urinprøve. dvs (jeg har ikke hatt sex etter oprasjonen) at jeg fortsat er gravid. men jeg kan ikke forstå at det er mulig. andre som har opplevd lignende?

ikke opplevd noe sånt, eller hørt om det, men vil bare ønske deg lykke til!

ønsker deg lykke til :-) jeg har aldri hørt om lignende...

Eneste jeg vet er at kroppen kan fremdeles skille ut hcg selv om man mister/fjerner. Jeg hadde to missed abortion'er og da skjedde dette. Men man kan finne ut av det ved å måle feks en mandag og en onsdag, for å se om hcg stiger eller synker..

var på ul, jeg var gravid, det hadde vokst, men de sa det var dødt. men jeg kan ikke være mer en 4-5 uker, og hjerte slår vel ikke så tidlig? han gikk ut fra mens termin, som var sist 4 november, får svar på blodprøver i måren

Nei,hjertet slår ikke så tidlig. Men om mensen var 4 nov er du jo lenger på vei enn det....Jeg hadde mensen 5 nov,og er 7+2. Har hørt at tester kan slå positivt ut i 4-6 uker etter sa/ma ;(

jeg tok en clearblue didital for 3 dager siden som viste 2-3 uker. det var en ny gynukolog i dag. for 2 uker siden fant dei ingen foster, og nå har det vokst desse to ukene. så jeg har ikke helt troen på at det er dødt. forige svangerskap fikk jeg samme beskjed. kom tilbake 1 uke senere og hjertet banket. jeg gikk på p- piller og syklusen min er på tur. urinprøven var negativ for 2 uker siden og nå er den positiv. det blir spennende å få svar på blodprøve

Spennende 
Lykke til :D

Spesielt, håper det samme skjer nå da,masse lykke til :)

fikk svar på blodprøver. HCG låg på 470, vet ikke hva dette innebærer, noen som vet? skal ta ny blodprøve i morgen som jeg får svar på på fredag.

Hvis du er gravid er du i uke 5 omtrent, men de skal sjekke i morgen og HCG-nivået har økt eller sunket. Det vil øke om du er gravid.

Krysser fingre!

oi, spennende!! Har aldri hørt om noe slikt!

Krysser fingrer og bein for dere!!  

kom nettopp hjem fra UL, viser seg at jeg er ca 5 uker på vei. teorien til gynokologen er at jeg har blitt gravid mens jeg var gravid. at jeg hadde en graviditet utenfor livmora, og under oprasjonen var et befruktet egg på vandring. han antar at jeg har blit befruktet omtrent 11 des. skal på ny kontroll på tirsdag. terminen min vil bli slutten av august eller begynnelsen av september. har fått de to andre 2 uker før termin. så nå har jeg endelig fått et svar og kan slappe av. lykke til alle sammen, og godt nyttår!! jeg holder meg i dette forumet fram til eventuelt en bestemt termindato;)

Så spennede. Å gratulere nok en gang ;)
Hæli at du er gravid nå, da blir ikke den evnt graviditeten du hadde utenfor livmora så tung.

For en historie gitt :) SÅ GØY <3 gratulerer så mye, å måtte denne spiren klore seg fast :D

takk, ser litt mer positvt på det nå. måtte venne meg til tanken. jeg er 20 år, har to barn på 2 og 3 år, og skal begynne som lærling til høsten, går for øyeblikke på skole og jobber. så hvordan jeg skal få gjennomført allt, vet jeg ikke. håper på jeg holder meg frisk i svangerskapet.

Oj;) så bra alt er flott ;) gratulerer ;) du får ein del å halde deg i gang med framover Ja :p oj og oj tenker eg berre :p men masse lykke til ;) håper du får eit kjempefint svangerskap så alt går bra med utdanning og to andre småtroll som herjer rundt :p

Back
Topp