Mortania
Elsker forumet
hun har jo startet masse tråder her inne.. hun er gravid, utro . masse styr med mannen ... og en hel del andre saker som hun har laget tråder om her på litt mer fortrolig :P alle er jo startet ab bruker HYSjKallenavn ikke valgt skrev:
Har ikke du seriøst blitt fortalt mange nok ganger nå hva for en bruker hysj er? Djizez kvinne!
Forøvrig, jeg er sammen med en som gikk til sengs med eksen sin for litt siden, mens vi prøvde å bli gravid. Vi er fremdeles sammen, det er nå 9 mnd siden. Jeg har ikke tilgitt, og jeg plages klart av det av og til, men situsjonen her er at jeg vil være med denne mannen til tross for at han har vært en jævla drittsekk. Han vet uansett at ett feilsteg til, uansett hva det skulle gjelde, så må han flytte sin vei og ete drit, og det har han sagt han skal gjøre helt frivillig.
Jeg måtte "bli venner" med eksen hans for å få vite det. En dame jeg ikke takler trynet på. Da var jeg allerede gravid, abort utelukket. Det er hva det ble til.
Jeg håper du forteller mannen din hva du har gjort heller enn at han finner det ut. Samboeren min har innrømmet at han ikke ville fortalt det med det første, men heller levd med løynen så lenge som mulig. Jeg har den "fordelen" at jeg har vært sammen med en utro dritt før, og når samboeren min oppførte seg på ca samme måte og beskyldte MEG for å være utro mens jeg lå hjemme med ørebetennelse og han var på byn og drakk seg dritings, begynte detektivarbeidet.