Jeg er urettferdig!

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er hjemme på fjerde uka med en gutt på straks åtte år! Kjenner lunta mi er sååååååååå kort! Orker ikke noe mas, ikke å være med ut på noe lenger :( han har hatt flere dager med søskenbarn eller venner, vært på Hunderfossen, og vært på overnattingsbesøk fire døgn til bestemor. Gjør vel ikke noe om han har noen dager hjemme der det ikke skjer noe eller???? Haff... Føler jeg bare er sur og grinete, nå vil jeg føde så vi kanskje kan få litt mer normale tilstander her etterhvert ;) sånn det var dagens survetråd!!!!

Vet akkurat hvordan det er. Er hjemme med en 5 åring som har ferie fra barnehagen alle 3 ukene før termin. Mannen min har også ferie, men holder på med huset siden det snart skal selges. Føler meg som verdens verste mor som ikke orker å leke noe særlig og har relativt kort lunteMen vet at hun ikke har vondt av å underholde seg selv litt. En liten forsmak på å bli storesøster!

Kjenner meg litt igjen der.. :D orket ikke mye mas,krangling o.l av jentene på 2 1/2 og 4 1/2 år her heller ukene før termin... Fødte 5 dager etter termin. Kjenner at ting er mye bedre nå,men har fortsatt litt kort lunte om de ikke hører etter eller om de krangler når jeg skal amme (ømme brystvorter :p ). Lærer vel å balansere ting litt bedre etter hvert med 3 små barn i hus :)

Back
Topp