jeg er uke 11

hunntigern

Blir kjent med forumet
jeg er i uke 11 i morgen vel å merke.Altså lørdag. he he ca en og en halv uke til så kan jeg puste lettet ut.. skal til første kontroll hos legen til mandag.. sånn tisse prøve.. hvor mye skal man tisse på sånne glass.. he he.. har ikke vært hos jordmor enda heller.. hm.. er det bare meg..så om 1 og en halv uke ca er jeg  3MND på vei... JIPPI JIPPI JIPPI.....

Ja, er det ikke herlig at vi nærmer oss?? Skal bli godt... jeg har heller ikke vært hos jordmor, kun på 1.kontroll hos legen. Skal til 2.kontroll i slutten av mars. Lykke til hos legen:)

akuratt 10 uker på mandag jeg,bare 2 uker igjenn,og nå er det jo hele 93,8% sjangse for att alt skal gå bra[:D]
har en god følelse og så..[;)]

det går bra med hele gjengen tror jeg nå,vi kan ikke miste flere nå vettu[:)]

ORIGINAL: babylinda

jeg er i uke 11 i morgen vel å merke.Altså lørdag. he he ca en og en halv uke til så kan jeg puste lettet ut.. skal til første kontroll hos legen til mandag.. sånn tisse prøve.. hvor mye skal man tisse på sånne glass.. he he.. har ikke vært hos jordmor enda heller.. hm.. er det bare meg..så om 1 og en halv uke ca er jeg  3MND på vei... JIPPI JIPPI JIPPI.....

det er en stripe på det glasset hvor mye det skal være-.[:)]

jeg puster ikke lettet ut før d er godt 3 mnd.. (var 3 mnd de alltid sa før..) etter unnfangelse. dvs jeg sier d ikke bort før det.

ei venninne mista just. fant d ut i uke 15, men den døde i uke 12[:(][:(][:(][:(][:(] uff så fælt d var. skikkelig leit, og de hadde i uke 12 offentligjordt det for "alle"..[:(][:(][:(]

nei ingen fler må miste nå... det har vært nok her nå Jeg XXxxxXXxxxXXxxx alt for det[;)][:)][:)][:)]

Du..hvordan er det man regner med ukene. Jeg er i dag 10 uker og 5 dager på vei. Sier jeg da at jeg er i uke 10 eller 11?

Da sier du vel at du er 10 uker på vei, men du er i din 11. uke.. skjønner? =) Jeg var forvirra ei stund =P

Back
Topp