Jeg er tullerusk!

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Min søster har bursdag i dag så jeg skulle bake kake til henne i går.
Mamma tok med seg Thomas,sønnen min på butikken for å handle tingene jeg tregnte til kaken.
Jeg skulle da kjøre etter også ta med meg Thomas og varene hjem til meg.........
Min svigerinne ble med meg og vi satt og skravlet i bilen som vanlig,vi parkerer hjemme hos meg og tar Ida utav bilen og så slår det meg! JEG HAR GLEMT THOMAS OG KAKE INGREDIENSENE...men det verste er jo at jeg glemte min sønn!!!
At det går an!
Mamma syns jo at det var rart at jeg ikke kom..
Men jeg fikk tak i henne på mobilen så hun kom med Thomas etterhvert da,men noe så ille..hehe..[&:]

Det sier jo litt hvor glemsk jeg er for tiden!

He he[:D]
Det er vel ikke så uvanlig å glemme
ting når man er mamma[:)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Nei ikke så uvanlig å glmme ting,men sin egen sønn.. hehe

Nei du det der var ikke det verste. Jeg skal fortelle hva er det verste[:D][:D][:D].
Vi skulle en gang på shopping. Jeg, sambo, stesønn og lille A (hun var da 2 mnd).
Jaja, satt henne i stolen og som vanlig lot henne stå i gangen slik at sambo kunne ta henne, fordi jeg løftet ikke tungt etter fødsel.
Jaja. Vi setter oss i bilen. Jeg og stesønn sitter og venter på sambo med A. Ser at sambo begynner å låse døra og alt. Setter seg i bilen, starter motor. Så spør jeg da:
-Kjære! du har ikke glemt noe????
-Neeeei, han kikker rundt seg i bilen og i lommene. Har med meg pngbok og nøkler. Har med meg alt.
-JAha, sier jeg, er du helt sikker på det???
- Jeppp helt sikkert, har ikke glemt noe.
Begynner å kjøre.
- Adene da?
HOHO, da ble hen rar i trynet:)))

ORIGINAL: E.R.A.

Nei du det der var ikke det verste. Jeg skal fortelle hva er det verste[:D][:D][:D].
Vi skulle en gang på shopping. Jeg, sambo, stesønn og lille A (hun var da 2 mnd).
Jaja, satt henne i stolen og som vanlig lot henne stå i gangen slik at sambo kunne ta henne, fordi jeg løftet ikke tungt etter fødsel.
Jaja. Vi setter oss i bilen. Jeg og stesønn sitter og venter på sambo med A. Ser at sambo begynner å låse døra og alt. Setter seg i bilen, starter motor. Så spør jeg da:
-Kjære! du har ikke glemt noe????
-Neeeei, han kikker rundt seg i bilen og i lommene. Har med meg pngbok og nøkler. Har med meg alt.
-JAha, sier jeg, er du helt sikker på det???
- Jeppp helt sikkert, har ikke glemt noe.
Begynner å kjøre.
- Adene da?
HOHO, da ble hen rar i trynet:)))

Jeg er overrasket over at du klarte å holde kjeft til han begynte å kjøre jeg da, jeg hadde nok blitt hissig-rød i ansiktet lenge før det.[:D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

enig i den!!

Nei, huff, jeg er i skikkelig ammetåke døgnet rundt!!!

Jeg må skrive ned alt, ellers går d rett i glemmeboka!!

Back
Topp