Jeg er trøtt!

Triiny

Elsker forumet
Lillegull har godt det gående nå siden 04.30. Er ikke vant til dette da han siden dag en har sovet om natten. Bare vært oppe for å amme. Men nå er han lys våken. Blir sprø. Sulten blir jeg av å sitte her og[8D] kroppen tror vel at det er morgen og på tide meg frokost.

Men jeg akter ikke å stå opp nå altså!

Her har også lillegutt vært våken. Han vært lik din, sovet om natta + pluss ammet par ganger. Da har det ikke vært problem og sove videre, men i natt hadde han ikke lyst til det.
Først var det fra tolv til halv tre, og så fra fem og fremdeles ... Så er en smule trøtt. Men lillegutt er i godt humør[8D]

Hva med å være lyyys våken selv om babyen sover godt? [&:]

Drakk litt for mange kopper kaffe på kafe igår... [:@] Julia sov søtt med unntak av mat kl 3 og så kl 6, men da var det bleieskift og hun våknet til så vi sto opp. [&:] Fikk kanskje en times søvn i natt før jeg ble vekket av plogen! [:'(] Men Julia var eksemplarisk... [8|]

Godt å se andre i samme situasjon. Føler jeg er den eneste som er våken når jeg sitter slik midt på natten. Ser på sambo som sover godt under dynen! Heldig han tenker jeg, helt til han skal opp tidlig på jobb og ut i regnet. Er ikke mye misunnelig da[:D]

Back
Topp