Jeg er tilbake....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Har snakket med klinikken idag.

Det viser seg at gynekologen jeg har gått til i Bergen mest sannsynlig bare har prøvd å være "snill".

Jeg har hatt en abort, ingen tvil sier klinikken.

Hadde avtale hos gynekologen torsdag neste uke, men sa til klinikken at vi ville overhodet ikke tilbake der etter måten han oppførte seg. Fikk da beskjed at vi skulle bare skulle avbestille timen. Så fikk jeg time samme dagen hos den gynekologen som utførte uttaket på meg i Haugesund (han har visst også litt praksis i Bergen). Snakk om å være heldig i det uheldige..

Dersom jeg ikke har fått blødning til torsdag skulle jeg få noen tbl for å starte blødning. Og då får vi også en samtale med klinikken.

Noen her inne som vet hvordan blødningen blir i forhold til mengde og smerte??

Og noen som vet hva rutinene til Hausken er i forhold til oppstart på nytt forsøk etter abort??

Ååååååå vennen min. Dette var forferdelig å lese. [:(][:(][:(]
Åssen er det med deg?

Jeg går å venter på blødningen min ennå. [&:]

Neeeei[:(][:(]Huff,det var trist å høre[:(][:(]
Mange varme klemmer til deg

ORIGINAL: *Bobbo*

Åssen er det med deg?

Etter forholdene går det bra. Tror jeg hadde mentalt forberedt meg på at det gjerne var en abort.. Syntes gyn var så unnvikende med å svare når vi spurte om noe.
Men er selvfølgelig trist.

Men veldig fornøyd med oppfølging fra klinikken, og at vi har fått avtale med de selv i bergen.

Godt at du for bedre oppfølging fra klinikken nå.
Håper at blødningen starter av seg selv.

Jeg kan bare fortelle fra min SA, det varierer veldig, men jeg håper du for noe som ligner mer på mitt tilfelle. DVS at blødningen kommer raskt igang når det staretr opp, jeg blødde i 10 dager tror jeg detvar, men de sistedagene var ikke så voldsomme.  Men nå husker jeg ikke hvor mange dager du var på veg, vanskelig å si - det kommer litt ann på hvor spiren er og hvor stor den ble. Jeg adde noe som minner om rier, dersom smerter kan du ta smertestillendes, du trengfer ikke å slite deg ut fysisk ogs, holder med blødnigen o det psykiske rundt dette her. Smertene forsvant når begge de døde 7 ukers gamle tvilling fostrene mine kom ut.  Etter blødningen så ble min egløsning bare noen dager forsinket, fikk el på dag 17-19 husker ikke helt, men det anbefales å ha en syklus uten prøving, så det skal vel være greit å starte opp etter din første vanlige mens med prøverør vil jeg tro. Dette kommerlitt ann på hva legen din sier.

ORIGINAL: mklu83

ORIGINAL: *Bobbo*

Åssen er det med deg?

Etter forholdene går det bra. Tror jeg hadde mentalt forberedt meg på at det gjerne var en abort.. Syntes gyn var så unnvikende med å svare når vi spurte om noe.
Men er selvfølgelig trist.

Men veldig fornøyd med oppfølging fra klinikken, og at vi har fått avtale med de selv i bergen.

Mange trøsteklemmer til deg. Tenker på deg. [:)]

Godt dere får god oppfølging av klinikken, det gjør jeg og.

Å nei så forferdelig trist[:(][:(][:(]

Sende deg mange gode tankar og ein stoooooooor trøsteklem.

ORIGINAL: vestlandsjento

Signerer..[&o]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: ..Lykke..

Neeeei[:(][:(]Huff,det var trist å høre[:(][:(]
Mange varme klemmer til deg
signerer, dette var triste nyheter
Ang. blødning og smerte: hadde en SA/MA i uke 10 (men fosteret hadde dødd i uke 6).
Blødde mye med en gang og hadde veldig vondt (skal ikke lyve). Reiste på sykehuset og fikk paralgin forte der.
Men når det verste/meste var ute, forsvant smertene og blødningene dempet seg.
Blødde vel en god del lengre enn en vanlig syklus.

uff da, dette var skikkelig leit [:(] sender en trøsteklem

Huff, dette var utrolig trist å høre[:(] Jeg hadde tatt en telefon til Hausken og spurt jeg. Så har du noe mer håndfast rett og slett. Sender over en trøsteklem til deg jeg!

Vi skal i samtale med Hausken på torsdag, så venter til det.. I telefon igår sa de at vi då kunne snakke om hva vi gjør videre på torsdag. Men Hausken skulle iallefall lage klar en ny plan for oss..

uff dette var trist[:(]lykke til hos hausken..

Back
Topp