Jeg er tilbake igjen!

Nathalie_91

Glad i forumet
Hei alle!

Etter en 10 mnd lang pause, så er jeg her igjen! Jeg savnet dere så fryktelig mye! Savner å være gravid og prate med alle dere flotte mammaer om alt og ingenting :)

Hvordan går det med dere og hvem er aktive her?:)

Jeg er her :D Er mest på skjult, men likevel :P Alt vel her :) Kjekt at du er tilbake, håper du har det bra :)

Så hyggelig! Jeg er her fortsatt :)

Velkommen tilbake! Hyggelig å se deg her igjen. :) Hvordan går det med hus og familie? :)

Velkommen tilbake :) jeg er her. Mest aktiv på skjult, men det er vel fordi det skrives lite på terminforumet. Svarer der jeg kan da :)

Velkommen tilbake :)
Jeg er her, ikke så veldig aktiv og er for det meste inne på skjult ;)

Hei og velkommen tilbake:)

hva er skjult forum? he he he
Skjult forum er ett eget forum for oss med maibarn :) tipper du ikke var medlem av det sist heller? Det er ett sted hvor vi deler litt mer av oss selv, bilder og kanskje navn etc, så det er kun noen som har tilgang. For å få tilgang må du ha skrevet 50 innlegg på terminforumet (altså mai), og så må du sende meg en pm. Jeg teller over meldingene dine, og så ordner jeg tilgang evt :)

det går veldig bra, huset går fremover xD

alt vel med bebisen?
Så bra! Jeg har jo sett litt på IG. :)
Gutten min har det veldig bra. Han har vært syk en del ganger hittil, så det har vært mye humper i veien. Men nå er han frisk som en fisk, og vi koser oss fortsatt hjemme sammen. :)

Skjult forum er ett eget forum for oss med maibarn :) tipper du ikke var medlem av det sist heller? Det er ett sted hvor vi deler litt mer av oss selv, bilder og kanskje navn etc, så det er kun noen som har tilgang. For å få tilgang må du ha skrevet 50 innlegg på terminforumet (altså mai), og så må du sende meg en pm. Jeg teller over meldingene dine, og så ordner jeg tilgang evt :)
jeg var der inne før, men vet ikke om jeg har tilgang lengere :P

Back
Topp