Jeg er testoman...

3guttebarnsmamma

Glad i forumet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har alltid vært en testoman (alltid som i de siste 8 årene pga ustabile sykluser og 6 svangerskap),
og denne gangen er det ingen unntak.

MEN: jeg synes strekene er så svake... I følge terminkalkulator er jeg 5 uker på vei, og det er ikke skikkelig- skikkelig streker liksom... Burde de ikke blitt sterkere, i det minste annenhver dag?

Noen som har opplevd?

Jeg har alltid vært en testoman (alltid som i de siste 8 årene pga ustabile sykluser og 6 svangerskap),
og denne gangen er det ingen unntak.

MEN: jeg synes strekene er så svake... I følge terminkalkulator er jeg 5 uker på vei, og det er ikke skikkelig- skikkelig streker liksom... Burde de ikke blitt sterkere, i det minste annenhver dag?

Noen som har opplevd?
Har du bilde av testene?
Testene er ikke til å stole på for å sr nøyaktig stigning. Det vil være variasjoner på både urin og sensitivitet på testene. Husk at hcg varierer hos alle og noen produserer raskere enn andre. For å finne ut av hcg må man ta to blodprøver :) Anbefaler det:)
Har selv vært testetøs helt til nå:p Har funnet ut at kun ul eller blod kan si noe om hvordan det går:p

Her er mine. De blir heller ikke særlig sterkere egentlig. Men har jo fortsatt symptomer som kvalme og murringer, så da går det vel bra likevel foreløpig:p

Vedlegg

• 20160129_100843.jpg
    20160129_100843.jpg
    153,9 KB · Visninger: 63
Sånne tester har jeg og, er snart 5 uker på vei. Tror ikke det er noe fare :) så lenge det ikke er noe blødning så tenker ihvertfall jeg at alt er som det skal :D

ImageUploadedByBV Forum1454151886.942093.jpg

Litt mer troen nå...

Back
Topp