Jeg er sprø

ORIGINAL: Moira

Du ER jo gravid da... Men det vet du vel sikkert[;)]

Jeg regner med det ja - mindre små kramper eller lommerusk i livmoren, og så har jeg hjerteproblemer har vondt over hjeret, dvs at det er venstre bryst som holder på, kanskje den vokser, det var slik sist også med min SA, da var det venstre bryst som holdt på værst  - da kjønte jeg ikke hva det var trodde det var hjertekramper, he he.... er jo bare B cup så de må vel vokse litt tenker jeg, brystvortene er litte grann ømme. Så var jeg litt småkvalm når jeg våknet i morgen, men det kan jo være at du stresset meg opp litt  går også da (du får skylla for litt av hvert nå - stakkars deg[8D]) - inbilt kvalme. Regner med at det er noe som sitter der akkurat nå - men er litt redd for at det blir slik "Borte vekk" - erfaring pga SA med tvillinger 6+6 eller nesten 7 uker da, og et par kjemiske gjennom 2 år.

OIOIOIOIOIOI

ÅÅÅÅÅÅÅ....JEG BLIR SÅ GLAD,JEG KUNNE OXO SE 56 RØDE STREKER....hihi[:)] &

OIOIOIOIOIOI

ÅÅÅÅÅÅÅ....JEG BLIR SÅ GLAD,JEG KUNNE OXO SE 1011 RØDE STREKER....hihi[:)] &

OIOIOIOIOIOI

ÅÅÅÅÅÅÅ....JEG BLIR SÅ GLAD,JEG KUNNE OXO SE 2 RØDE STREKER....hihi[:)] &

Jeg ville lage en kul meld til deg vennen,men sleit litt for å få til 2 tallet...haha[:D] jaja...du fikk nå iallefall melden min da...haha[:D]

CiZzYeN den var kjempe kuuuul den, takk skal du ha, det er godt dere ser 2 røde streker og ikke bare meg da.[8D][:)]

Hegemw takk skal du ha,men du skal jo ikke krysse alt da, har jeg ikke sakt det før, du må for all del ikke krysse beina dine da, men du kan godt krysse håret og resten av dine vitale deler. Lykke til i morgen du også vennen [:D]

Apple der var du jo, har savnet deg snuppa, takk for lykke ønskningene fra tvillingene og deg[:D] 
Håper alt står bra til med dere alle 3[:)]

[:)]Ble så gla på dine vegner[:)] du er og blir gravid[:)] hihi[:)]

ORIGINAL: Nesing

Den digitale CB´en vil garantert lyyyyyyse mot deg med én gang! Og den følelsen unner jeg deg og alle andre her inne av hele mitt hjerte! Lykke til med ny testing på lørdag, vennen. [:)][:D]

Jeg er klar over det - den er fin den, men husk det jenter det er ikke noe vitsi å gjemme på den digitale testennår du har brukt den, dersom du tar den opp av veska etter er det et døgn eller tidligere så er det slutt på batteriet, så pass heller på å ta et bilde dersom det trengs.

Dette er jo super spennende da twianne! Nå krysser jeg fingrene for deg og GLEDER meg til å sjekke babyverden tidlig 17 mai for å se hva digitaltesten sier [:D] Ja, for du må oppdatere oss lenge før barnetogene går rundt forbi i vårt vakre land[:D][:D][;)] *krysser fingre og tær*

ORIGINAL: Sarah

Dette er jo super spennende da twianne! Nå krysser jeg fingrene for deg og GLEDER meg til å sjekke babyverden tidlig 17 mai for å se hva digitaltesten sier [:D] Ja, for du må oppdatere oss lenge før barnetogene går rundt forbi i vårt vakre land[:D][:D][;)] *krysser fingre og tær*

OK jeg for stå opp 630 da. Skal jo greie å få på seg Hvalerdrakta for første gang også.Men det kan nok være at svarte kommer men at bilde blir plassert inn senere, men jeg skal ta bilde da, dersom det er noe å ta bilde av, men det føles slik lommerusket er fortsatt øverst litt på venstre side av livmoren, trodde det var en litt lavere på litt høyre side istad, det er iallefall der de stikningene/småkrampene er, men det kan jo like gjerne være at det bare er en som lager disse stikningene også på 2 plasser.

Jeg tror det har tørnet helt for meg jeg, he he.....det er sikkert bare en der da........

ORIGINAL: Baby klar..

Jeg ser en strek der ja[:D]
Krysse fingrene for at det går bra

Jeg ser en strek[:D]
Håper virkelig den blir sterk og klar i løpet av noen få dager, det er deg vel unt[:)]
Hvisker ett lite gratulerer mens jeg venter på ett hurrarop om noen dager[:D]

ORIGINAL: VenterPåStorken

Jeg ser en strek[:D]
Håper virkelig den blir sterk og klar i løpet av noen få dager, det er deg vel unt[:)]
Hvisker ett lite gratulerer mens jeg venter på ett hurrarop om noen dager[:D]

Signerer denne, jeg. Dette er spennende! Når tester du neste gang? Er vel 11 dpo idag? Eller 12?

Er helt overbevist om at du er gravid[:D][:D] Så skal jeg krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen, om det blir èn eller to

Jeg ser også TO streker, de nydeligste streker som finnes!! Utrolig at to streker skal gjøre så forskjell, de betyr jo at du har et (eller to) vidundere i magen...

Gratulere med 2 streker vennen, unner deg dette så veldig!!

Takk skal dere ha jenter, oppdaterre i ny tråd.

Back
Topp