twinanne
Forumet er livet
Hei jenter, følte meg rett og slett gravid i dag, fortsatt som det er noe rusk i livmoren min, og hadde et mini snev av mindre kvalme til morgenen i dag, det er 6 dager før testdagen min, men jeg testet alikevel,det var bledenes hvit test på dag 6 etter eggutaket og jeg er på dag 10 idag, alt fore tidlig til å teste, men jeg sverger jeg så at det var farge på strek nummer to, så det er ikke en falsk test, men den er veldig svak da. Men så er jeg jo bare på 10dpo også da.
Kryss fingrer alt dere kan for meg jenter at dette ikke ender i en kjemisk graviditet igjen.
Fikk vel litt hetta i går når Moira her inne spådde at jeg vil bli gravid med tvillingjenter, kanskje det var derfor jeg hadde et snev av kvalme når jeg våknet til morgenen i dag også - stress kvalme[&:]
Men her er iallefall bildet dere for tro hva dere vil, men jeg ser 2 røde streker, dukket opp 1 minutt etter jeg tok testen. Dere kan se bildet på 3 måter, lite, klikk på bildet - mellomstor og klikk på bindersen - veldig oppblåst stort bilde.

Kryss fingrer alt dere kan for meg jenter at dette ikke ender i en kjemisk graviditet igjen.
Fikk vel litt hetta i går når Moira her inne spådde at jeg vil bli gravid med tvillingjenter, kanskje det var derfor jeg hadde et snev av kvalme når jeg våknet til morgenen i dag også - stress kvalme[&:]
Men her er iallefall bildet dere for tro hva dere vil, men jeg ser 2 røde streker, dukket opp 1 minutt etter jeg tok testen. Dere kan se bildet på 3 måter, lite, klikk på bildet - mellomstor og klikk på bindersen - veldig oppblåst stort bilde.

Jeg testet 10 DPO jeg også, fikk da klare, positive tester. Så jeg tror nok du er gravid altså! Håper det stemmer og at det virkelig bor en liten spire i magen din nå, Twinanne. Det er mer enn fortjent!