Jeg er sprø

twinanne

Forumet er livet
Hei jenter, følte meg rett og slett gravid i dag, fortsatt som det er noe rusk i livmoren min, og hadde et mini snev av mindre kvalme til morgenen i dag, det er 6 dager før testdagen min, men jeg testet alikevel,det var bledenes hvit test på dag 6 etter eggutaket og jeg er på dag 10 idag, alt fore tidlig til å teste, men jeg sverger jeg så at det var farge på strek nummer to, så det er ikke en falsk test, men den er veldig svak da. Men så er jeg jo bare på 10dpo også da.

Kryss fingrer alt dere kan for meg jenter at dette ikke ender i en kjemisk graviditet igjen.
Fikk vel litt hetta i går når Moira her inne spådde at jeg vil bli gravid med tvillingjenter, kanskje det var derfor jeg hadde et snev av kvalme når jeg våknet til morgenen  i dag også - stress kvalme[&:]

Men her er iallefall bildet dere for tro hva dere vil, men jeg ser 2 røde streker, dukket opp 1 minutt etter jeg tok testen. Dere kan se bildet på 3 måter, lite, klikk på bildet - mellomstor og klikk på bindersen - veldig oppblåst stort bilde.

ORIGINAL: ElinR

hvis jeg også får satt inn 2 egg så tester nok jeg også noen dager før tiden, er vel lettere å få tidl pos test med 2 egg [:)]

TJA, bare dersom begge eggene fester seg - det blir vel det samme resultatte dersom det bare er et egg som fester seg, men ulempen med å gjørde det jeg gjordet nå - er at man får greie på om det kan bli en kjemisk graviditet, derfor må jeg være litt forsitig nå og ikke slippe gleden løs, fikk jo kjemisk positiv sistgang også, men det var senere husker ikke, men det var vel DPO13, og nå er det DPO10.
Og så kommer det helt ann på når egget/eggene fester seg da, om det er på dag 7 eller 10, eller eventuelt tidligere enn dag 7. Her så må egget/eggene ha festet seg på dag 7 senest ellers hadde jeg ikke fått svak positiv strek idag. Men dersom det er 2 så kan det jo hende at festingen var i går også, natt til i går da jeg våknet av småkramper i magen, og hadde noe som lignet spotting i går.

Jeg også så streken twinanne! Håper den stemmer, og at om noen dager at du kan slippe jubelen løs [:)]

Oioioi! Såg streken! Utrulig spennande!

Dette skal gå bra[:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Oioioi! Såg streken! Utrulig spennande!

Dette skal gå bra[:)][:)]

Ja, du må bare føle rusk i livmoren og du må bare være kvalm[:D]

tror du er gravid jeg[:D] JUUUUHUUUUU[:D]

ogja, jeg krysser alt jeg kan krysse for deg vennen[:D]

ORIGINAL: Baby klar..

Jeg ser en strek der ja[:D]
Krysse fingrene for at det går bra

Jeg kunne se to streker ja!!! [:D][:D][:D] LYKKE TIL!!!!!

Oi oi oi så spennende da twinanne[:)] Du skal se at det går fint dette, krysser fingrene for deg jeg     

ORIGINAL: Nesing

Dette er spennende!  Jeg testet 10 DPO jeg også, fikk da klare, positive tester. Så jeg tror nok du er gravid altså! Håper det stemmer og at det virkelig bor en liten spire i magen din nå, Twinanne. Det er mer enn fortjent!

Her ser du mine tester tatt den dagen, sånn at du kan se de jeg tok også. Tok også CB digital som lyste "Gravid" mot meg med en gang.

Takk for titten[:D]
Dine var veldig tydlige, du var jo gravid med tvillinger før du mistet den ene, eller blander jeg deg med en annen nå. Men det har egentlig ikke noe å si, noen har høye beta tall og noen har lave betatall i startend av en graviditet, det viktigste er jo hvordan tallene dobler seg.

Jeg har bedre tester liggendes også, men jeg sløser først med de kjempe billge testene, har 2 digitale dersom streken har blitt mørkere som den skal iløpet av 2 dager så kan det være jeg tar en digital til 17.mai  og en digital på testdagen min, men jeg fikk beskjed om at det er lov å ringe litt før testdagen også, dersom det skulle være slik. Så har jeg noen tester som ligner på den nederste testen din, denne også en billigtest fra billigtester. For se hva jeg bruker på 17. mai da.

Takk skal dere ha alle sammen, så da er det bare å fortsette å håpe da, så håper jeg at dere kommer etter meg snart alle sammen da, eller før meg dersom jeg skulle være uheldig nå - man hvet jo aldri heller da hvordan dette her går.

Søte er dere iallefall alle sammen

Når kommer du til å ta neste test da? Utrolig spennende dette her!

ORIGINAL: Angelicka23

Lørdag - 17. mai selvfølgelig da har det gått 2 døgn og da bude streken helst ha blitt mørkere og tydligere, da er jeg på dag 12 etter egguttak (el) også, mer normalt for en bedre strek. Så blir neste test, til uken tirsdag eller onsdag, men testdagen min er onsdag da.

Da for vi se om du og Moira har rett da, med spåingen deres du har sakt at det blir 2 barn, men ikke direkte tvillinger, mest sansynlig jente først dersom du skulle tippe, men det avhenger helt av valgene som blir tatt skrev du, hva det np en betyr[;)] Moira sier tvillingjenter.

ORIGINAL: twinanne

Lørdag - 17. mai selvfølgelig da har det gått 2 døgn og da bude streken helst ha blitt mørkere og tydligere, da er jeg på dag 12 etter egguttak (el) også, mer normalt for en bedre strek. Så blir neste test, til uken tirsdag eller onsdag, men testdagen min er onsdag da.

Da for vi se om du og Moira har rett da, med spåingen deres du har sakt at det blir 2 barn, men ikke direkte tvillinger, mest sansynlig jente først dersom du skulle tippe, men det avhenger helt av valgene som blir tatt skrev du, hva det np en betyr[;)] Moira sier tvillingjenter.

Blir spennende på 17.mai da! Håper tvillinger for dere jeg[;)]

ORIGINAL: Nesing

Takk for titten[:D]
Dine var veldig tydlige, du var jo gravid med tvillinger før du mistet den ene, eller blander jeg deg med en annen nå. Men det har egentlig ikke noe å si, noen har høye beta tall og noen har lave betatall i startend av en graviditet, det viktigste er jo hvordan tallene dobler seg.

Jeg har bedre tester liggendes også, men jeg sløser først med de kjempe billge testene, har 2 digitale dersom streken har blitt mørkere som den skal iløpet av 2 dager så kan det være jeg tar en digital til 17.mai  og en digital på testdagen min, men jeg fikk beskjed om at det er lov å ringe litt før testdagen også, dersom det skulle være slik. Så har jeg noen tester som ligner på den nederste testen din, denne også en billigtest fra billigtester. For se hva jeg bruker på 17. mai da.

Ja, jeg var gravid med tvillinger, ja. Helt riktig! Mistet den ene i uke 5/6. Mitt hcg-nivå tatt 14 dager etter innsett var drøyt 300. Ganske normalt i og for seg. Forskjellen er ikke så veldig stor om det er en eller to så tidlig og uansett er det stooooore variasjoner fra kvinne til kvinne og sv.skap til sv.skap. Disse testene fikk jeg på klinikken, skulle bruke dem. Hadde bare et lite lager i tillegg selv da, men kun digitale [;)]. Hihi.... De er best, uten tvil!

Er enige med deg der de digitale er best, blir nok en digital ettre en billigtest på 17. mai tenker jeg, men vil først se at den billige greie slår ut før jeg sløser en dyr test. Men det er vel større sjanse for st det blir en sterkere test en en hvi en tenker jeg, håpe håpe....hadde jo vært greit om jeg var normal for en gang skyld da[8D]

Blir spennende på 17.mai da! Håper tvillinger for dere jeg[;)]

Takk takk håper på tvillinger her også, men blir overlykkelig selv om det blir en også.

ORIGINAL: Line84

Jeg ser streken, twinanne[:D] Håper spiren klorer seg godt fast i magen din og blir det i 9 mnd[:D] Du fortjener det så veldig!
Krysser fingre og tær for deg

Takk skal du ha Line, håper det ordner seg snart for deg også

Ivara, Moira, Prøveline og Enlitenen dette her er nesten litt for spennendes det, men det blir nok ikke en test før til Lørdagen, men da er det nok på tide å ta frem en CB digital også håper jeg. Moira er enig med deg der men de er så dyre, må jo ha en av dem til testdagen og en noe før, det er sååååå mange dager igjen til jeg egentlig skal teste - 6 dager, men jeg har jo andre tester også da.

Jeg føler meg veldig beæret at det er så mange som følger med på testingen min nå, dere er litt av en gjeng jenter, skikkelig gode er dere å ha

Back
Topp