Jeg er spådd gravid........

Krølla82

Forumet er livet
i juni på bim....de så ingen graviditet på meg nå.[:(]

usj...jeg gidder ikke tro på den dumme spåinga...hehe [8D]

huff...ja det går ikke ann å stole på de der....jeg kan jo late som jeg kan spå der inne jeg for den del og bare svare i hytt og pine...[&:] så er nok ikke til å stole på

Det er jo litt rart da, jeg har blitt spådd av 4 stk og da blir det gravid denne syklusen jeg er i nå, en av dem var Angelicka23 her inne da, hun sa det ikke direkte, men i henhold til fremtidsutsiktene så må det bli før sommeren, og da må det jo være dette IVF forsøket her, fødsel før det har gått et år. Så da ble det apr/mai på alle sammen, mens en bare sa våren da, og en annen sa fødsel i jan/feb, da betyr det jo nå. Havnet stort sett på 2 også, tvillinger - først jente vanskelig å se det kommer ann på valget som blir tatt - en gutt - ser ut som jenta kommer først det blir 2 en av hvert kjønn.

Jeg stoler mer på angelica23 her inne enn de smådamene på bim.

ORIGINAL: Krølla82

Hva står bim for? jeg vil også bli spådd snufs[:D][:D]

Tørr ikke å spørre korta mine om meg selv hehe..

ORIGINAL: Emja

ORIGINAL: Krølla82

Hva står bim for? jeg vil også bli spådd snufs[:D][:D]

Tørr ikke å spørre korta mine om meg selv hehe..

www.barnimagen.com

Du må lage deg en konto for å skrive der inne. gå på det alfabetiske innholdet på siden og velg spå/horoskop (mener å huske at det er det det står der).

hmm ok..ja lurer på om jeg ikke allerede har ordnet meg konto der hehe
men likte meg bedre her inne lol[:D]

ORIGINAL: Emja

hmm ok..ja lurer på om jeg ikke allerede har ordnet meg konto der hehe
men likte meg bedre her inne lol[:D]

Samme her.Myyyyyyyyyyyye bedre her inne.[:)]

Jeg er i syvende himmel nå[:D] Jeg har snakket med ei synsk dame ikveld, som sa jeg er gravid med ei jente. Hun sa og at om jeg ikke ble denne måneden (april) så ble jeg garantert i mai. At det bare var uker om å gjøre før jeg visste at jeg var gravid. Og jenta så hun helt klart.
sambo er på jobb i utlandet og kommer ikke før ut i sommeren så da må jeg være gravid nå [:D]
Hærregud så jeg har lyst å tro henne..[&:][8D][:D]
Om hun tar feil så er det, det eneste hun tar feil på..Hun sa så utrolig mye som hun alldeles ikke kunne vite noe om..Jeg ble helt paff..
Og så sa hun ironisk nok at jeg måtte slutte å snakke med spådamer..Om jeg absolutt ville søke svar måtte jeg spør etter synske..
hehe og det er jo sant..[:D]
Hun beroliget meg med så masse som jeg har grublet på uten at jeg spurte om det..Jeg sa til henne at jeg kun hadde et spørsmål..og det var om jeg var gravid..hehe[:D] Og plutselig la hun ut om andre ting i livet mitt som er "kjempestore faktorer" i livet mitt nå, uten at jeg sa et ord!! Var helt sprøtt!!
Så jeg lurer jo på hvordan hun kunne vite alt det og ikke ha rett i det med SK og!?!?! [:D] Hun var så skråsikker på alt hun sa..Nei det her var sprøtt alså lol.. Jeg kommer hvertfall til å få sove godt i natt[:)] Er så glad nå..Jiiippiii[:D] Nå slipper jeg å uroe meg en stund hvertfall..slipper å gruble ei stund på om jeg er eller ei hihi[:D] Nå skal jeg leve på ordene hennes så lenge jeg klarer[:D]

ORIGINAL: Moira

Hvem ringte du til?

Visste du ville spørre hehe[:D]
Synske Heidi.
Hun hørtes ut som hun var fra karmøy..haugesund eller noe..
det er en sånn tjeneste så en må spørre etter henne.
nr er: 21500070

Huff nå blir de vel nedringt av babysyke kvinner landet rundt

Kikket inn på bim nettopp og dette var svaret jeg fikk av Eli :)
1. Får opp at du vinner ja.
2. Får opp at du gifter deg 16/7 ja.
3. Får opp at du blir gravid i september med ei jente. Får ikke opp tvillinger.

Lykke til!

Eli

Så ja nå spørs det hvem som har rett..Eller om penga og tiden var bortkasta hihi[:D]

Back
Topp