Jeg er sikkert rar......

Enhjørningen<3

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Men jeg har virkelig ingen tegn på at jeg er gravid.. Kjenner jeg lengter etter gravid-tegn.
jeg er bare 4+4 så er kanskje litt tidlig? Flere uten noen tegn i det hele tatt?
 
Har ikke mye symptomer ennå denne gangen ,som tidligere. Men -det kan plutselig komme. Kvalmen.
Er 6+0.
 
Sniker fra august! Nyt det sier jeg bare, den kvalmen kan komme i full fart én dag :joyful:
Hvis ikke kan du være en av de heldige som slipper unna. Lengta etter symptomer jeg også, og jammen kom de på løpende rekke.. Sengeliggende 90% av dagen her:rolleyes:
 
Sniker fra august:D men ja, tegnene kommer, så nyt tilstanden du er i nå:joyful:
Absolutt ingen tegn på graviditet, hverken nå eller de andre tre svangerskapene mine. Ja annet enn mage og en aaaaanelse ømme pupper svært sjeldent..(noe jeg har ellers ifm mensen uansett)..
 
Jeg et 5+5 og har ingen tegn, sykt trøtt bare:sleep011 Er sikkert rar jeg og, men jeg venter på kvalmen, føler meg ikke gravid før den kommer, om den kommer da:confused013
 
Sniker fra august! Nyt det sier jeg bare, den kvalmen kan komme i full fart én dag :joyful:
Hvis ikke kan du være en av de heldige som slipper unna. Lengta etter symptomer jeg også, og jammen kom de på løpende rekke.. Sengeliggende 90% av dagen her:rolleyes:

Ja.Jeg har tobarn fra før, og hadde mye mer tegn med de fra starten av. Men men får bare håpe tegnene kommer litt etter hvert.. eller........Jeg har fått en sjuk luktesans da ;)
 
Men jeg har virkelig ingen tegn på at jeg er gravid.. Kjenner jeg lengter etter gravid-tegn.
jeg er bare 4+4 så er kanskje litt tidlig? Flere uten noen tegn i det hele tatt?

Helt enig, er også 4+4 idag og merker ikke så mye til det. Men sikkert tidlig enda :D
 
Med mine tre første tok jeg test pga jeg var utrolig kvalm og spydde. Alle testene Var supersvake og clearblue digital viste "ikke gravid" måtte vente flere uker før jeg fikk fult utslag på testene, men var sykemeldt fordi jeg spydde bare jeg snudde meg i sengen :depressed:
Nå tok jeg en test på lørdag som var veldig positiv og en clearblue digital som viste "gravid 2-3 uker" tok en test fordi jeg skulle starte på noen medisiner som krevde negativ test. Så glad jeg testa! Eneste symptomene jeg har nå er MYE halsbrann. Hadde det på slutten med yngste, men aldri hatt det i starten av graviditeten før. Kan også bli kvalm hvis jeg gjør mye husarbeid for eksempel :nailbiting: uten om det kjenner jeg ikke på så mye, ennå! Krysser alt jeg har for at det holder seg slik :Heartred
 
Jeg er 6+3 og merker fortsatt nesten ingenting! Er trøtt og litt oppblåst, men ikke sånn at jeg ville tenkt særlig over det om jeg ikke var gravid. På ett vis er vi jo heldige, men blir samtidig stressa av å ikke føle seg gravid også. Can’t win :p
 
Merker ikke så mye til det selv. 5+0 i dag. Er litt ekstra trøtt og innimellom ømme bryster. Var også lite symptomer sist gang, men plutselig så kom kvalmen i uke 7. Men kjenner også litt på det at jeg ikke har noen særlig symptomer og syns det er litt rart. Liker å kjenne at jeg er gravid. Føler meg da sikrere på at det går bra. :laughing002:laughing002
 
Jeg er 6+3 og merker fortsatt nesten ingenting! Er trøtt og litt oppblåst, men ikke sånn at jeg ville tenkt særlig over det om jeg ikke var gravid. På ett vis er vi jo heldige, men blir samtidig stressa av å ikke føle seg gravid også. Can’t win :p
Samme her:cool: og bevmgynne blir utålmodig :wacky:
 
Fravær av symptomer har gjort at jeg har tatt meg en ukes pause fra Google og forum..er 6+3 i dag.Tenk å være så bekymret for alt:sorry: Håper vi bare er veldig heldig:smiley-angelic001
 
Fravær av symptomer har gjort at jeg har tatt meg en ukes pause fra Google og forum..er 6+3 i dag.Tenk å være så bekymret for alt:sorry: Håper vi bare er veldig heldig:smiley-angelic001
Helt enig med deg! Er 6 år siden jeg gikk gravid sist, så klarer ikke huske om jeg hadde tegn da :/ men bare fornuftig og ta seg litt pause når bekymringen tar overhånd ❤️
 
Sniker fra juli-tråden. Jeg er 14 uker imorgen, og har verken hatt symptomer med førstemann eller nå. Jeg har fått en frisk gutt, og nå ser det ut som det kommer ei lillesøster :Heartpink Like normalt å ikke ha symptomer som å ha symptomer.
 
Back
Topp