Jeg er så trøtt!!

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Jeg er så trøtt!! Noen som har tips mot det? Har ikke tid til å hvile... Årsplaner må skrives og være ferdig innen 1.september, så dagene blir veldig lange for tiden :( første gang jeg fungerer som lærer, så alt er nytt i tillegg... Angrer noe veldig på at jeg sa ja til dette!
 
Spis og drikk godt, og sunt.. Eneste tipset jeg har. Er også trøtt og sliten, så er et ork det meste...
 
Sov nok og spis jevnt gjennom hele dagen. Hold blodsukkeret jevnt. Ligg unna sukker og andre raske karbohydrater. Drikk nok vann. Gå en tur. Jeg var grusomt trøtt med førstemann. Slitsomt!
 
Haha, jeg har det helt likt og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider når øya triller rundt inne i hodet på meg. Håper denne trøttheten gir seg etterhvert, ellers så skal det bli lange ni måneder
 
Sov nok og spis jevnt gjennom hele dagen. Hold blodsukkeret jevnt. Ligg unna sukker og andre raske karbohydrater. Drikk nok vann. Gå en tur. Jeg var grusomt trøtt med førstemann. Slitsomt!
Gjør det meste her. Skulle gjerne gått mer tur enn jeg gjør, men ikke har jeg tid og ikke har jeg bekken til det :rolleyes:
 
Haha, jeg har det helt likt og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider når øya triller rundt inne i hodet på meg. Håper denne trøttheten gir seg etterhvert, ellers så skal det bli lange ni måneder
Så godt å høre at det ikke bare er meg! Erfaringsmessig gir det seg ca ved 12 uker...
 
Veldig trøtt her også!! Jeg kjenner at jeg klarer meg best gjennom dagen hvis jeg får tatt meg en liten powernap når det passer seg :p Prøver å gå turer, og få inn en treningsøkt, men dørstokkmila er fryktelig lang for tiden...
 
Ekstremt trøtt jeg også! :dead: I dag har vært verste dagen så langt....håper det ikke blir verre :confused:
Kan ikke huske å ha vært SÅ trøtt de andre graviditetene.....
 
Samme her! Jobber som lærer, og trøttheten kom noen dager før jeg begynte på jobb etter ferien! Mye planlegging og lange dager! Pluss en 2 åring som ALDRI sitter i ro! Ikke mye tid til å ta en powernap! folk hadde nok begynt å lure hvis jeg hadde lagt meg ned på arbeidspulten på jobb og tatt en halvtime! Så her telles det ned til 2trimester!!
 
Samme her! Jobber som lærer, og trøttheten kom noen dager før jeg begynte på jobb etter ferien! Mye planlegging og lange dager! Pluss en 2 åring som ALDRI sitter i ro! Ikke mye tid til å ta en powernap! folk hadde nok begynt å lure hvis jeg hadde lagt meg ned på arbeidspulten på jobb og tatt en halvtime! Så her telles det ned til 2trimester!!
Jobber som lærer jeg også :rolleyes: og har en aktiv krabat på 10 måneder som jeg får overlevert av en utslitt far når jeg kommer hjem fra jobb (de dagene jeg kommer hjem før lille legger seg)
 
Dessverre er det bare sånn svangerskap kan være noen ganger! Jeg sov mer eller mindre gjennom hele det forrige svangerskapet
 
Back
Topp