Jeg er så trøtt!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Blir sprø snart. Hun minste sover så dårlig om nettene, er nok tenner på gsng, har fått tre jelsler på to uker nå. Men paracet hjelper dårlig, dentinox også. Om jeg tar henne opp vil hun bare leke, sitte på fanget vil hun ikke. I natt sov jeg 2,5 timer på det meste og stod til slutt opp 05.20. Da var begge ungene våkne og hadde holdt på på tur siden halv fire. Begge hoster veldig om nettene også, men på dagen er det full fart og godt humør. Jeg blir snart spik spenna gæærn her!!

Er du alene med de om nettene?
Høres ut som om du virkelig trenger å få sovet ut, er dessverre ikke så lett med de små noen ganger

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Høres fryktelig slitsomt ut:confused:
Ingen som kan avlaste deg?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Blir sprø snart. Hun minste sover så dårlig om nettene, er nok tenner på gsng, har fått tre jelsler på to uker nå. Men paracet hjelper dårlig, dentinox også. Om jeg tar henne opp vil hun bare leke, sitte på fanget vil hun ikke. I natt sov jeg 2,5 timer på det meste og stod til slutt opp 05.20. Da var begge ungene våkne og hadde holdt på på tur siden halv fire. Begge hoster veldig om nettene også, men på dagen er det full fart og godt humør. Jeg blir snart spik spenna gæærn her!!
Høres litt likt ut som det har vært her en periode nå, har sovet litt mer enn frøkna di kanskje, men veldig mange hyppige oppvåkninger. Har du prøvd flytende paracet? Det er det eneste som hjalp her, måtte gi han det et par kvelder da han bare gråt og ingenting hjalp...Nå har vi hatt en ukes pause, men igår var han urolig igjen og tygger konstant på kosen sin så da frykter jeg at det er flere på vei..

<uff> føler med deg!

Holderpå med jekslene her og. Utrolig sutrete og masse oppvåkninger. Sliiiiitsomt.

Uff, høres utrolig slitsomt ut! Sender en stor klem og håper nettene roer seg snart :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Er du alene med de om nettene?
Høres ut som om du virkelig trenger å få sovet ut, er dessverre ikke så lett med de små noen ganger

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Neida, vi er jo to, og vanligvis er det alltid min kjære som er inne hos den som våkner ( men er kanskje en gang eller fire liksom, ikke heele natten.) Men nå har det vært mer våkentid enn søvn på minstemann hvertfall, så da bytter vi litt å, men vi våkner jo, og dytter på hverandre så vi er vel der inne omtrent like mye. Dvs. jeg sover en time mens han er der noen ganger, så sover han en time mens jeg er der 3-4 ganger, så kan det jo skje et under at det går to timer og vi begge får sove, så våkner storesøster og hoster og klager på vondt i halsen, så er Vilja i gang igjen... Og sånn går nettene her :-O

Høres fryktelig slitsomt ut:confused:
Ingen som kan avlaste deg?

Vi er jo to, men blir jo til at vi går inn litt anenhver gang, når hun ikke sover en hel time i strekk engang stort sett. Og ingen av oss orker en hel natt alene når vi heller kan dele på det! Men det var ingen dum idè altså, kanskje noen besteforeldre vil låne de en natt i helgen, det hadde vært deilig :)

Høres litt likt ut som det har vært her en periode nå, har sovet litt mer enn frøkna di kanskje, men veldig mange hyppige oppvåkninger. Har du prøvd flytende paracet? Det er det eneste som hjalp her, måtte gi han det et par kvelder da han bare gråt og ingenting hjalp...Nå har vi hatt en ukes pause, men igår var han urolig igjen og tygger konstant på kosen sin så da frykter jeg at det er flere på vei..

Har flytende, men har gitt stikkpiller nå. Finnes den flytende i forskjellige ml? Den jeg har her så må hun ha må mye, og hun brekker seg av den, så er ikke lett å få i henne nok til en dosa iht. vekt. Men om det finnes en som er sterkere eller noe så kan jeg jo prøve å kjøpe det, eller Ibux er vel kanskje enda bedre også, hvis det er tennene som plager henne da. Jekslene kan kanskje gjøre vondt etter de har brutt igjennom også, før de er helt oppe? ( Vet mine visdomstenner vokser i rykk og napp og er veldig vonde i perioder.)

Vi er jo to, men blir jo til at vi går inn litt anenhver gang, når hun ikke sover en hel time i strekk engang stort sett. Og ingen av oss orker en hel natt alene når vi heller kan dele på det! Men det var ingen dum idè altså, kanskje noen besteforeldre vil låne de en natt i helgen, det hadde vært deilig :)
Hadde nok vært deilig med en hel natts søvn, ja:)

Har flytende, men har gitt stikkpiller nå. Finnes den flytende i forskjellige ml? Den jeg har her så må hun ha må mye, og hun brekker seg av den, så er ikke lett å få i henne nok til en dosa iht. vekt. Men om det finnes en som er sterkere eller noe så kan jeg jo prøve å kjøpe det, eller Ibux er vel kanskje enda bedre også, hvis det er tennene som plager henne da. Jekslene kan kanskje gjøre vondt etter de har brutt igjennom også, før de er helt oppe? ( Vet mine visdomstenner vokser i rykk og napp og er veldig vonde i perioder.)
Har ikke sett noen annen styrke på paraceten men mye mulig det kan finnes. De må ha ganske mye av den ja, 7.5 ml. Men jeg er overbevist om at den må virke lokalt. Jeg tok litt på tunga og den ble nummen. Så jeg ga han bare 1-2 ml og det hjalp momentant. Men ibux er sikkert et ok alternativ det og hvis det finnes i annen styrke. Tror det kan gå litt i rykk og napp med jekslene ja, kam virke slik. Vi har hatt noen dagers pause nå men nå ser jeg han plages litt igjen. Har heldigvis sovet natten gjennom de to siste nettene....Apropos visdomstenner; jeg har fått alle 4 uten at jeg har fått det med meg :P Søurte tannlegen i forrige mnd om hun kunne se åssen det lå an. Fikk helt sjokk da hun sa at alle var oppe, og det i tillegg var plass til dem;)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Her har vi brukt paracet smeltetabletter og de fungerer helt supert. I følge apoteket virket de raskere enn flytende paracet. Ellers bruker jeg en tanngele som jeg bestiller fra england. Den er bare helt super:) dentinox funnet aldri her

Sent from my iPad using BV Forum

Har hatt to gode netter på rad etter jeg skrev her, så det hjalp nok å klage litt:)

Usj! Lite søvn over lang tid er pyton :-( rart de små ikke tar hensyn til oss voksne der ;-) sender en klem og en gjesp!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp