Jeg 5+4 og har ingen planer om å avsløre det for andre enn samboeren med det første. I dag var jeg på pizzarestaurant sammen med søsknene mine og deres familier, og jeg presterte å bestille meg en pizza med parmaskinke, hellig overbevist om at den ble stekt med parmaskinka på. Da den kom på bordet oppdager jeg fort at den var ustekt. ( parmaskinke er jo spekemat) Shit, hva gjør jeg nå?? Vurderte om jeg skulle ta sjansen og spise den som den var, men hadde ikke lyst til det. Jeg skar litt i den før jeg reiste meg og gikk bort til ei som jobbet der. Jeg fikk bekreftet at parmaskinka var ustekt. Da kan jeg ikke spise den, sa jeg. Men det er liksom litt hemmelig, om du skjønner. Er det mulig å steke den mer med skinka på?, spurte jeg. Og hun skjønte heldigvis
Hun kom bort til bordet etter at jeg satte
meg igjen, og hentet med seg pizzaen. Broren min så spørrende på meg. Hun skulle bare steke den litt mer, sa jeg. Var den rå, spurte broren min. Ja, litt, svarte jeg. Etter noen minutter kom servitøren tilbake med ny pizza. Heldigvis var den litt mer stekt enn den andre, så dekkhistoria ble mer troverdig
Så jeg HÅPER at ingen luktet lunta...
men, altså, HALLO!! Hvor bortreist går det an å bli? Jeg burde jo skjønt at parmaskinka ble lagt på etter at pizzaen var stekt. * klask i panna* Snakk om å be om å bli avslørt:-S
meg igjen, og hentet med seg pizzaen. Broren min så spørrende på meg. Hun skulle bare steke den litt mer, sa jeg. Var den rå, spurte broren min. Ja, litt, svarte jeg. Etter noen minutter kom servitøren tilbake med ny pizza. Heldigvis var den litt mer stekt enn den andre, så dekkhistoria ble mer troverdig
Last edited: