Jeg er så teit!

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg 5+4 og har ingen planer om å avsløre det for andre enn samboeren med det første. I dag var jeg på pizzarestaurant sammen med søsknene mine og deres familier, og jeg presterte å bestille meg en pizza med parmaskinke, hellig overbevist om at den ble stekt med parmaskinka på. Da den kom på bordet oppdager jeg fort at den var ustekt. ( parmaskinke er jo spekemat) Shit, hva gjør jeg nå?? Vurderte om jeg skulle ta sjansen og spise den som den var, men hadde ikke lyst til det. Jeg skar litt i den før jeg reiste meg og gikk bort til ei som jobbet der. Jeg fikk bekreftet at parmaskinka var ustekt. Da kan jeg ikke spise den, sa jeg. Men det er liksom litt hemmelig, om du skjønner. Er det mulig å steke den mer med skinka på?, spurte jeg. Og hun skjønte heldigvis:) Hun kom bort til bordet etter at jeg satte
meg igjen, og hentet med seg pizzaen. Broren min så spørrende på meg. Hun skulle bare steke den litt mer, sa jeg. Var den rå, spurte broren min. Ja, litt, svarte jeg. Etter noen minutter kom servitøren tilbake med ny pizza. Heldigvis var den litt mer stekt enn den andre, så dekkhistoria ble mer troverdig;) Så jeg HÅPER at ingen luktet lunta...;) men, altså, HALLO!! Hvor bortreist går det an å bli? Jeg burde jo skjønt at parmaskinka ble lagt på etter at pizzaen var stekt. * klask i panna* Snakk om å be om å bli avslørt:-S

Last edited:
Jeg 5+4 og har ingen planer om å avsløre det for andre enn samboeren med det første. I dag var jeg på pizzarestaurant sammen med søsknene mine og deres familier, og jeg presterte å bestille meg en pizza med parmaskinke, hellig overbevist om at den ble stekt med parmaskinka på. Da den kom på bordet oppdager jeg fort at den var ustekt. ( parmaskinke er jo spekemat) Shit, hva gjør jeg nå?? Vurderte om jeg skulle ta sjansen og spise den som den var, men hadde ikke lyst til det. Jeg skar litt i den før jeg reiste meg og gikk bort til ei som jobbet der. Jeg fikk bekreftet at parmaskinka var ustekt. Da kan jeg ikke spise den, sa jeg. Men det er liksom litt hemmelig, om du skjønner. Er det mulig å steke den mer med skinka på?, spurte jeg. Og hun skjønte heldigvis:) Hun kom bort til bordet etter at jeg satte
meg igjen, og hentet med seg pizzaen. Broren min så spørrende på meg. Hun skulle bare steke den litt mer, sa jeg. Var den rå, spurte broren min. Ja, litt, svarte jeg. Etter noen minutter kom servitøren tilbake med ny pizza. Heldigvis var den litt mer stekt enn den andre, så dekkhistoria ble mer troverdig;) Så jeg HÅPER at ingen luktet lunta...;) men, altså, HALLO!! Hvor bortreist går det an å bli? Jeg burde jo skjønt at parmaskinka ble lagt på etterarbeid pizzaen var stekt. * klask i panna* Snakk om å be om å bli avslørt:-S

Haha! :) Er fort gjort det der :) men høres ut som at du kom deg unna da ;)

He he:). Ja, det er lov å glemme litt:). Heldigvis klarte du å ro deg litt unna:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Pizzaen var supertynn, så skal godt gjøres å steke den for lite, men men. Ingen som spurte om jeg var gravid iallfall. For to uker siden spiste vi grøt hjemme hos foreldrene mine, og da serverte de selvfølgelig spekemat. Som jeg ELSKER! Tror jeg greide å sno meg unna den også ved å spise veldig mye flatbrød med potet og rømme;-) Dette skal tydeligvis ikke være så lett. Best å holde seg hjemme, tror jeg;)

Eg har unngått å ta del i mange ting no tidlig i svangerskapet for å ikkje bli oppdaga. Nesten ikkje sett folk på 3 mnd føles det som ;) men det har fungert for meg. Heldigvis snart klar for å fortelle venner og familie om nyheten :)

Synes ikke su var teit som glemte/ikke tenkte på det, siden på en kioskher i bygda steker de med spekeskinken på pizzaen :) men bra du fikk ordnet det å ikke bli oppdaget;)

Hihi høres ut som du klarte å dekke over drt ganske bra :D jeg var hos ei venninne på lunsj. Da hadde sa hun at vi skulle få bruchetta. Så tenkte det var safe.. Men så hadde ho tatt på mozarella og spekeskinke på den ene og brie og spekeskinke på noen. Heldigvis var de varmt litt i ovnen, så da tok jeg sjangsen :) Men spiste ikke den med brie :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 'heldigvis' så kresen at alle er vant til at jeg ikke spiser alt.

Du klarte deg fint der! :)

Jeg lurer på hvordan jeg skal lese et dilemma på jobb førstkommende fredag. Da er det nemlig jobbpils...og jeg har skrevet meg på lista for lenge siden, og jeg har jo veldig lyst til å være med. Frykter det blir spørsmål om alkoholfritt innhold i glasset, spesielt hvis noen tilbyr som vanlig: "Jeg kjøper for oss nå, så tar du neste runde." Det er nesten så jeg vurderer å droppe den sosiale samlingen... Hvordan kan jeg dekke over det?

Kommer til å være litt over 6 uker da, og det er for tidlig til å fortelle noe.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg er vanligvis altetende, så det er verre. Veldig glad i spekemat, brie og alt som er "fy". Bruker å gomle i meg salamipølse, og er veldig glad i sushi. Drikker lite til vanlig, så den er det heldigvis lettere å lure seg unna, men sommeren på hytta med familien kan bli vanskelig i lengden... Kan ikke skylde på hodepine hver helg. Heldigvis passerer jeg 12 uker før vi skal ha 3 uker ferie på hytta, så kommer nok til å fortelle det da, om ikke før.

Du klarte deg fint der! :)

Jeg lurer på hvordan jeg skal lese et dilemma på jobb førstkommende fredag. Da er det nemlig jobbpils...og jeg har skrevet meg på lista for lenge siden, og jeg har jo veldig lyst til å være med. Frykter det blir spørsmål om alkoholfritt innhold i glasset, spesielt hvis noen tilbyr som vanlig: "Jeg kjøper for oss nå, så tar du neste runde." Det er nesten så jeg vurderer å droppe den sosiale samlingen... Hvordan kan jeg dekke over det?

Kommer til å være litt over 6 uker da, og det er for tidlig til å fortelle noe.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Hva med å skylde på at du må tidlig opp på lørdag, fordi du har lovt å hjelpe noen med noe, og derfor må du ta det rolig. Kanskje må du til og med kjøre på fredagskvelden, så du kommer deg hjem i rett tid.
Jeg var på helgetur med jobben tre dager etter unnfangelse, og jeg regna med at noe var "i gang", så kunne jo ikke drikke. Gikk greit det også;)

Si at du har lovet å hente noen på byen senere samme kveld, og at du skal tidlig opp dagen etter :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe. :P

Hadde tatt det som en selvfølge at alt ble stekt samtidig :P

Tror min svigermor lurte på om det var noe galt med meg på fredag dag jeg spiste pizza med ananas på :P spent på om hun har skjønt lunta litt :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Jeg regnet med jeg måtte fortelle det om 2 uker, da vi egentlig dkulle i stor bursdagsfeiring da (fir sambo og hans jenvaldrene venner), men den ble det visst ikke noe av. Er litt glad for det, så slipper jeg å si det til "hele verden" når jeg er 8 uker

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg regnet med jeg måtte fortelle det om 2 uker, da vi egentlig dkulle i stor bursdagsfeiring da (fir sambo og hans jenvaldrene venner), men den ble det visst ikke noe av. Er litt glad for det, så slipper jeg å si det til "hele verden" når jeg er 8 uker

(Postet ved et uhell, så fortsetter bare :p)

Om 3 uker skal jeg i utdrikningslag til en av mine beste venner, så da tror jeg løpet er kjørt og jeg må nok fortelle det. Da er jeg 9 uker, og det er flere nære venner der, så det blir en begrenset lekkasje :)

Back
Topp