Jeg er så tørr i ansiktet *trenger krem tips*

Kjokkabållo

Glad i forumet
Er "bare" 25år så trenger ikke no anti rykne krem, men fins det noen andre gode?
Har prøvd flere av de man får i Dagligvare butikk.
Har og prøvd A-krem men den lukter fyyyy, pluss at jeg syns den er ekkel å ha i ansiktet[:'(]
Hvilke syns dere er gode? og hvor får man tak i de??!!

Er ikke no kjekt å være flassete i tryne liksom[:'(][:'(][:'(]

sliter med det samme. Bruker shiseido nå, og det har blitt mye bedre[;)]

http://www.shiseido.no/#/skincare/the-skincare

jeg bruker bare A-krem.. men bruker den uten parfyme..
om jeg ikke bruker den føles og ser jeg ut som sandpapir i ansiktet..
så kan bare anbefale den,siden jeg ikke bruker noe annet..

Skulle til å skrive et innlegg om det samme her, så slenger meg på her! Huden er så tørr at jeg flasser som bare det i både ansiktet og hodebunnen! [&:]

Her er det kun A-krem som funker. Smøer meg i det jeg kryper til køys.
Tjukt lag og masse a-krem på hendene. Så på med hvite hansker.
Dere skal slippe å se bilder av det, for det er alt annet enn lekkert.
MEN, det funker.

Bruker forresten den A-kremen som er i den brune krukken.

ORIGINAL: lena

jeg bruker bare A-krem.. men bruker den uten parfyme..
om jeg ikke bruker den føles og ser jeg ut som sandpapir i ansiktet..
så kan bare anbefale den,siden jeg ikke bruker noe annet..

Kan forresten legge inn et lite tips jeg også.

Denne kremen fra Body Shop er veldig god mot tørr hud i ansiktet. Jeg må få ræva i gir å få kjøpt en ny snart, før jeg mister all huden i ansiktet! [:)]

ORIGINAL: Redstockings

MEN, det funker.

Er den i Brun krukke jeg har, Syns den lukter sjit. Ikke funker den så lenge heller.
Går ikke mange timene før jeg må smøre igjen[&:]

Jeg bruker agrosan. Begynte i går, så har ikke merket noe forskjell enda, men den er veldig god. Mamma er allergisk mot all såpe, og blir veldig tørr på hendene. Agrosan er den eneste som funker for henne, og hun har lett og prøvd i mange mange år.

jeg bruker gode og hudkremer.. Liker godt ACO fra apoteket.
Men 25 år er rett alder for å bruke "anti rynke" siden, det er derfra huden går nedover[;)]

ORIGINAL: Kjokkabållo

ORIGINAL: Redstockings

MEN, det funker.

Er den i Brun krukke jeg har, Syns den lukter sjit. Ikke funker den så lenge heller.
Går ikke mange timene før jeg må smøre igjen[&:]

'Da er den sikkert gammel.

Jeg smører med Apobase fra Apoteket. Det er en STOR tube med krem. Den er parfymefri, og man kan smøre med et tykt lag som trekker inn etterhvert. HVis man vil ha noe enda fetere, så fungerer Decubal repair også godt. Det er også krem fra Apoteket. Begge er gode til hud med eksem også.

Decleor Harmonie! Eneste som funker på min tørre og stygge hud [:D]

bruker seba med-kuldekrem nå jeg, blir så ufattelig tørr av denne kulda og veldig tørt inne.

ORIGINAL: siljeheleen

Kan forresten legge inn et lite tips jeg også.

Denne kremen fra Body Shop er veldig god mot tørr hud i ansiktet. Jeg må få ræva i gir å få kjøpt en ny snart, før jeg mister all huden i ansiktet! [:)]

den er veldig god! (men jeg synes den lukter for mye... ikke noe god lukt akkuratt..)

den er veldig god! (men jeg synes den lukter for mye... ikke noe god lukt akkuratt..)

Lukten er ikke så god nei, men den lukter ikke så veldig sterkt da - og lukten sitter ikke heldigvis :) Jeg smurte denne hver eneste kveld og hver morgen før. Beste jeg har hatt iallfall [:)] Nå bruker jeg A-krem, men den kan ikke måle seg!

he he, jeg er 26 å har brukt anti rynke kremer siden jeg var 18 omtrent[:D] her går det i demalogica kremer.. syntes ofte det må være dyrt for at det skal funke.. desverre. men gud å deilige de produktene er da[:D]

canoderm 5% er god synes jeg... Bruker dne også på sønnen min med atopisk eksem..

Back
Topp