Jeg er så surrete!

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Hjelpes meg, større surrehue skal man lete lenge etter! :-P Sitter i sofaen og ser tv nå, da jeg plutselig begynner å tenke på om jeg har tatt vitaminene mine eller ikke i dagtidlig... Klarer virkelig ikke å huske om jeg gjorde det! :-P Så jeg lurer på, kan jeg ta en multivitamin og to omega 3-tabletter nå, eller "overdoserer" jeg da, hvis det var så at jeg faktisk tok dem i dagtidlig..? :-P Kjære vene, at det går an å bli så glemsk...

Vet ikke om du overdoserer om du gjør det en dag,men jeg ville ventet til i morgen om jeg var usikker ;) :p

Vet ikke om du overdoserer om du gjør det en dag,men jeg ville ventet til i morgen om jeg var usikker ;) :p
Takk for innspill! :-)
Jeg troooor ikke jeg har tatt dem, men vil jo ikke risikere å spise for mye av de hvis lille i magen kan påvirkes;) På den annen side, så tar han vel ikke skade av det når det er kun én dag :-P Snakk om å være overhysterisk, haha :-P

Takk for innspill! :-)
Jeg troooor ikke jeg har tatt dem, men vil jo ikke risikere å spise for mye av de hvis lille i magen kan påvirkes;) På den annen side, så tar han vel ikke skade av det når det er kun én dag :-P Snakk om å være overhysterisk, haha :-P
Tror ikke det skader i allefall :)

Tror ikke det skader i allefall :)
Jeg får telle på knappene om jeg skal ta de eller ikke, hehe :-P
Må virkelig begynne å ha på huskelapp på tlf jeg, så jeg slipper dette flere ganger..!:-P Er nemmelig ikke første gangen! Men sist jeg var usikker, så var heldigvis oppvaskmaskinen tømt kvelden før, og ingenting satt inn igjen, så da jeg så vannglasset mitt på kjøkkenbenken, så skjønte jeg at jeg hadde tatt de :-P
*Man kan jo bli redd seg selv! Ammetåke 19 uker for tidlig!xD*

Jeg får telle på knappene om jeg skal ta de eller ikke, hehe :-P
Må virkelig begynne å ha på huskelapp på tlf jeg, så jeg slipper dette flere ganger..!:-P Er nemmelig ikke første gangen! Men sist jeg var usikker, så var heldigvis oppvaskmaskinen tømt kvelden før, og ingenting satt inn igjen, så da jeg så vannglasset mitt på kjøkkenbenken, så skjønte jeg at jeg hadde tatt de :-P
*Man kan jo bli redd seg selv! Ammetåke 19 uker for tidlig!xD*
Fort gjort :) gjør mye rart jeg også nå,legger tong der de ikke skal...kjører til butikken,men glemmer hva jeg skulle så kjører bare tilbake..kan komme på det på natta hva det var :p glemmer avtaler som allerede har skrevet ned..+++ er ikke unomalt i allefall(ammetåke 3uker for tidlig ) :p ;)

Jeg hadde heller tatt de i morgen, enn å muligens ta dobbelt i dag, selv om ingen av delene er farlig når det gjelder kun en gang. ;)

Fort gjort :) gjør mye rart jeg også nå,legger tong der de ikke skal...kjører til butikken,men glemmer hva jeg skulle så kjører bare tilbake..kan komme på det på natta hva det var :p glemmer avtaler som allerede har skrevet ned..+++ er ikke unomalt i allefall(ammetåke 3uker for tidlig ) :p ;)
Godt å høre vi er flere i samme båt da! :-P Oi, 3 uker ja! Det går fort! :-D

Ta i morgen, hvis du er usikker. Det er ikke kjempefarlig å ta to ganger i dag, men det er bedre å droppe det.

Hehe:p under amming var jeg rett og slett helt fjern sist:p spent hvordan det blir nå! Hehe
Kan bli spennende det! :p Ene venninna mi var sånn under amming, skjønte ikke hvorfor ungen vræla så fælt, for hun hadde da akkurat fått mat! Så på klokka, så var det jo både 2, 3 og 4 timer siden sist, så var ikke rart jenta hylte ut :p Gikk rundt i "koma" dagen lang og snudde døgnet helt fordi hun var så surrete :p Hun dro til og med til butikken for å handle inn middag klokka 4 på natta..!xD DA har du gjort det store! :p

Back
Topp