Jeg er så spent!

Livets små under

Forelsket i forumet
Jeg er så spent på hvem lille prinsen i magen ligner på :)
Prinsen og prinsessen (mine to første) lignet ikke hverandre i det
heletatt da de ble født. Personligheten deres var og veldig ulik.
Nå ligner de mer på hverandre, de er i alle fall litt søskenlike (synes jeg da)

Blir spennende å se!!!
Jeg tipper han får blå øyne og lyse krøller (slik som de to største)



Har dere drømt om/sett for dere hvordan den lille i magen ser ut?
 
Vet du, jeg er også veldig spent!

Pappaen her har mørke trekk, mørk bruke øyne og han og alle søsknene er kliss like. Det er ikke til å ta feil av! Han har en datter fra før av som er som snytt ut av nesen hans, og lillebroren hans som er et år yngre enn datteren ser ut som om han er broren hennes. De er altså så like og har utrolig sterke trekk. På babybilder av datteren hans er det ikke vanskelig å legge merke til trekkene fra første stund.

Da jeg gikk gravid forrige gang var jeg så sikker på at hun skulle ligne på pappaen sin, som alle de andre, men det gjorde hun ikke. Ingen i familien hans kjente/kjenner igjen noe fra deres "side". Det siste året har hun vært helt utrolig lik meg da jeg var barn, men jeg synes nå jeg ser mye av pappaen også. Det er bare ikke de typiske trekkene som de andre har. 
Hun har blå øyne og kritthvitt hår, og er verdens vakreste.

Jeg er så spent på om lillebror ligner henne eller om han kanskje ligner på pappaen(?). Det blir spennende å se iallefall - fin er han nok uansett ;)
 
Ja, dette lurer jeg og fælt på!! Blir utrolig spennende å se:) Jeg har kastanjerødt hår og blå øyer, samboer er mørk blond og har blå øyer..Så, jeg tipper at blå øyer er ganske bankers..Men, lurer fææælt på om babyen min kommer ut med rødt hår slik jeg gjorde da jeg var liten. Jeg syns det hadde vært litt stas:)
Er ellers spent på nese,lepper, kinn, og alt:) Jeg trorfaktisk jeg lurer mer på hvordan babyen ser ut, enn hvorvidt det er en gutt eller jente som kommer:P
 
Jeg er også utrolig spent!! :D Gleder meg sånn til å se han.

Han her blir nok mørk da jeg er er mørk til å være norsk (brune øyne og mørk brunt hår), og sambo er fra Sør-Korea. Er veldig spent på hvor asiatisk lillegutt blir :) I slekta mi er de fleste like mørke som meg, men vi har EN blond/rødhåret i hver generasjon. Så hva om dette wild-card-genet slår inn sånn at vi får en gutt som har asisatiske trekk og rødt hår f.eks! :D Nei, det blir spennende <3 <3 (btw, jeg synes rødt hår er nydelig!)
 
Sambos familie har også klare trekk og det er ingen tvil om hvem som er i familie liksom. Min er ikke fullt så lik hverandre.

Både jeg og sambo har blå øyner, så det regner jeg med lillegutt også får. Jeg har brunt hår og sambo mørk blondt så ikke den altfor store forskjellen der heller..

Blir uansett spennende da
 
Når vi ser på ultralydbildene, så ser lillesøster ganske lik ut som broren sin. Så blir spennende å se. Samboer er mørk brun i håret og blå øyne, jeg er mørk blond med blå øyne, og storebror har blondt hår og blå øyne. (Han kom ut med helt svart hår) Men storebror er ganske lik meg som barn, har hatt noen badebilder av meg der det er vanskelig å se hvem av oss som er meg og hvem som er storebror. Men samtidig ser vi trekk fra samboer også, så er en god blanding. De på min jobb synes han ligner masse på meg, mens samboers familie ser trekk fra pappaen. Men ja, blir veldig spennende å se hvordan hun ser ut!
 
Jeg er spennt, jeg har nesten sort hår og mørkebrune øyne, sambo har grønne øyne og lysebrunt hår. mini hadde sort hår og mørke øyne når han var født, nå har han helt lyse krøller og blåe øyne... :)
 
Back
Topp