Jeg er så redd....

Nell@

Forelsket i forumet
Nå den 13 Juni er det akkurat 1 år siden jeg mistet en vakker liten prins :(
de visste ikke årsaken til at jeg aborterte så seint som i uke 16.
Nå som jeg er gravid på nytt.. kommer angsten og panikkfølelsen..
Hva om alt går gærnt igjen? hvordan skal jeg kunne nyte ukene fremover med sånn redsel :(
Jeg har mye symtomer i forhold til forrige gang, er kvalm, trøtt hele tiden osv osv..
men disse symtomene forsvinner helt plutselig og da får jeg en sånn følelse at noe er gærnt :(

Jeg prøver tenke positivt at i Januar blir jeg faktisk mamma, men det er vanskelig når man har sliti med sorg i 1 år
og gjør fortsatt....

Huff da, trist å høre om at du mistet sist :( Skjønner godt at du er redd denne gangen også da... Men du får prøve å tenke på at hvis kroppen kvitter seg med embrioet/fosteret så er det ikke friskt.... Får bare krysse fingrene for at det er en frisk liten spire som vokser inne i magen din denne gangen <3 :)

det er det som også var problemet, som dem ikke skjønte.. han var sterk og frisk, men vannet mitt gikk bare plutselig..

Uff da :( Skjønner godt du er redd nå jeg :(

Har du fått snakket md JM eller noen? Kanskje være greit å starte nå?

Kommer til å gå bra denne gangen :)

Nei de fant bare infeksjon 1 uke etter aborten hvor jeg måtte under narkose og få ut restene..
Men ingenting før det... stort mysterium og orker ikke grave i det heller hvorfor ting ble som det ble :/

SKal til gynekologen min på onsdag, skal snakke litt med han da om dette...
+ at han skal ta UL/VUL på meg.. drit nervøs men prøver glede meg samtidig da :)

Ja, ja det skjønner jeg :)

Som jeg sa i stad, går nok bra denne gangen skal du se :)

Uff, skjønner godt at det ikke er så lett. Godt at du skal til gynekologen, håper han er en det er godt å prate med og som er forståelsesfull til at du har behov for litt ekstra oppfølging nå! Dette skal nok gå bra! :)

Back
Topp