Jeg er så heldig!!

munter

Forumet er livet
I dag fikk jeg vintersko av prinsessene.

Også fikk jeg min søsters gamle sofa idag, så jeg fikk meg "ny" sofa til jul[:D]

Heldig jeg!!!!!!!!!

Slitan[:D] Hvilken sofa hadde dere da? Og hvilken har du fått?

Så på sånne laks sko eg tenkte kanskje å kjøpe til Melinda idag. de er jo så små og skjønne. Men ombestemte meg. Hun vil sikkert ha det bedre med bare noen fine sokker istedet. Hvilken sko fikk du da? Bildet?[:)]

ORIGINAL: tipp

Slitan[:D] Hvilken sofa hadde dere da? Og hvilken har du fått?

Så på sånne laks sko eg tenkte kanskje å kjøpe til Melinda idag. de er jo så små og skjønne. Men ombestemte meg. Hun vil sikkert ha det bedre med bare noen fine sokker istedet. Hvilken sko fikk du da? Bildet?[:)]

Vi hadde en grå, slitt sofa vi fikk av naboen for noen år siden som han hadde hatt mange år.

Og nå fikk vi søsters skinnsofa (praktisk mht trine og søl), den er godt brukt men NY for oss[:)]

Har ikke bilde, hun fortalte meg i dag at jeg skulle få sko av henne, så snill vett du[;)]

Enig i det, er nok mest behagelig med sokker, men ja de er utrolige skjønne de søte små skoene[:)]

Ja, dt er veldig praktisk med skinnsofa. masse drit. Har sølt litt mme på sofaen innimellom, så da er det greit å bare tørke av.

Vi har bare en 3 seter,så ønsker meg en 2 seter, emn blir nok en stund til det ja. Håper jeg og har en snill (ikke søster for det har jeg ikke)men et familie medlem  som er lei sin sofa. Hadde ikke vært dumt nei.

Kos deg med din "nye" sofa[:D]

ORIGINAL: •Prinsessene•

ble ikke no av det bildet gitt...haha...

men munter,hvis du ikke vil ha de så bare hiv de så setter jeg tilbake pengene vettu..no stress..[:)][:)]

Tror du er gal jeg, jente![:D][;)][:D]

Om det skulle vært at jeg kastet dem (noe jeg ikke kommer til å gjøre) eller hva som helst skulle du aldri i verden hatt den utgiften, den står jeg for uansett, du er nå go å da[:D]

Back
Topp