Jeg er så heldig

Shionage

Flørter med forumet
Må bare si det, føler meg virkelig heldig med arbeidsplassen min, og jeg er utrolig heldig som har en slik arbeidsplass. Sjefen er etter meg hele tiden og vil ordne med tilrettelegging så jeg kan vare lenger på jobb, sier daglig at jeg skal si ifra den dagen det blir aktuelt. Kollegaene mine er snill og tar hensyn til diverse plager og varierende form. Siden jeg har tenkt og jobbe i en mnd 2 mnd etter fødselen så har jeg fått beskjed at jeg kan velge hvilke vakter jeg ønsker å ta så skal sjefen ordne turnus etter hvordan barnet er og når jeg må amme. Nei de gode arbeidsplassene og en sjef som er imøtekommende må man bare prise seg lykkelig at man har. Noen andre som bare har blitt møtt med positive tilbakemeldinge i forbindelse med svangerskap og jobb/NAV ol :D

Hørtes ut som en drømmeplass! :)

Jeg har også en helt fantastisk sjef! Hun spør hele tiden hvordan det går, og om formen er fin :) og hun har rundt 100 ansatte. Klarer ikke forstå hvordan hun kan se den enkelte på den måten, når det er så mange av oss :)

Jeg har også en helt fantastisk sjef! Hun spør hele tiden hvordan det går, og om formen er fin :) og hun har rundt 100 ansatte. Klarer ikke forstå hvordan hun kan se den enkelte på den måten, når det er så mange av oss :)
Så bra når ledelsen har forstått det at for å ha ansatte på jobb, så er tid til hver enkelt veldig viktig, godt gjort å se alle med så mange ansatte

Pris deg lykkelig :)
Eg har stikk motsatt :P

Æ også har stikk motsatt. Her vil ikke sjefen min la mæ kom på jobb en gang. Hu sku tilrettelegg pågrunn av at æ had vært ut for en ulykke tidliar men no når hu fikk vit at æ va gravid å me tvillinga så nekte hu å gjør det. Æ har it nå på jobb å gjør da si hu å hu mene at æ ska bare gå sykmeldt te æ går ut i svangerskapspermisjon:(

Æ også har stikk motsatt. Her vil ikke sjefen min la mæ kom på jobb en gang. Hu sku tilrettelegg pågrunn av at æ had vært ut for en ulykke tidliar men no når hu fikk vit at æ va gravid å me tvillinga så nekte hu å gjør det. Æ har it nå på jobb å gjør da si hu å hu mene at æ ska bare gå sykmeldt te æ går ut i svangerskapspermisjon:(
Uff, trodde ikke det fantes slike sjefer i 2014!!! Og du sier "hu" så tenker jeg med engang misunnelse. Du har da vel krav på at sjefen tilrettelegger så langt det lar seg gjøre?? Hadde rapportert dette videre, for det kan vel ikke være noe hyggelig sånn? Høres jo ut som du virkelig vil gjøre noe for jobben din også, og da må det være kjedelig å gå hjemme.

Selv hadde arb.giver ventet på at jeg skulle komme å si at jeg var gravid etter at jeg hadde en SA i mai, men har dog en kontorjobb som heldigvis ikke krever stort annet en å komme meg dit og sitte på stolen min, så håper jeg kan som sist, jobbe til jeg blir tvunget ut i perm :-)

Desverres så finnes det slike sjefer. I hvertfall min sjef. Helt utrolig. Har tatt det videre men lite æ kun gjør med det. Hun får en stor forklaringa problem til NAV og fagforbundet.
Men ser ikke ut som at det blir nå jobb på må før permisjonen. Får bare bruk til på å ordne klart te mine 2 små kjæm:)
Håpe æ slipp å sjå den sjefen igjen når æ bynne på jobb igjen:)

Håpe alt går bra med dæ å du får det du ønske:)

Dere som ikke får jobbe, er det ikke bedriftsjordmor i kommunen? om det er så har jo jordmora å noe h*n skal ha sakt i saken. Er fryktelig kjedelig å bli gående hjemme i så mange mnd, om man ikke begynner med en ny hobby da :). Gratulere med tvillinger :) :)

Back
Topp