Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 3 *små engler*
Morro da.. [;)] Hva med den lille da???[:)] var ikke pappaen vekke? hun som betaler for deg eller??
ORIGINAL: jeanett84
Morro da.. [;)] Hva med den lille da???[:)] var ikke pappaen vekke? hun som betaler for deg eller??
Ka det har med saken og gjør egentlig??
ja, en vet jo aldrig... Siden det var så spontant liksom...
ORIGINAL: LaOna
????????[8|]
Vest ? va te meg, så va det at eg skjønna ikke ka det ha me saken og gjør kem som betalt...Selv om du e kjendis så e det jo ikke en selvfølge at du betal alt..og om du ha gjort det e det jo ingen som har nå med det...
Syns folk heng seg før my opp i det...
SV: jeg er så heldig at......
Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)
Innlogget som: LaOna
Brukere som ser på dette emne: LaOna, jeanett84, Lica86, Mille84, MARIE:-), Oline, Azrael, *Lavendel*, Hildur85, Alicia85
Tre-struktur Abonner Utskriftsvennlig verjon
Alle Forum >> [Generell diskusjon] >> Generell diskusjon >> SV: jeg er så heldig at...... Side: <<
????????[8|]
Vest ? va te meg, så va det at eg skjønna ikke ka det ha me saken og gjør kem som betalt...Selv om du e kjendis så e det jo ikke en selvfølge at du betal alt..og om du ha gjort det e det jo ingen som har nå med det...
jajaja... men ingen vits i og henge seg opp i det da vel... ender bare med at dette blir en krangletråd til slutt... Og det ønsker trådstarteren sikkert ikke...[;)]
SV: jeg er så heldig at......
Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)
Innlogget som: LaOna
Brukere som ser på dette emne: LaOna, jeanett84, Lica86, Mille84, MARIE:-), Oline, Azrael, *Lavendel*, Hildur85, Alicia85
Tre-struktur Abonner Utskriftsvennlig verjon
Alle Forum >> [Generell diskusjon] >> Generell diskusjon >> SV: jeg er så heldig at...... Side: <<ORIGINAL: 3 *små engler*
????????[8|]
jajaja... men ingen vits i og henge seg opp i det da vel... ender bare med at dette blir en krangletråd til slutt... Og det ønsker trådstarteren sikkert ikke...[;)]
nei spørsmåltegnene var ikke til deg, de var til 3 små engler. dumt spørsmål altså. hvorfor i all verden skulle jeg betalt? Jeg er ikke noen millinær eller noe om du tror det altså
oki..[:D][:D]
ORIGINAL: lille nupp©
ORIGINAL: Mammatiladriansign[:D]
Åhhhhh! Ble skikkelig misunnelig på deg nå alså! Du er så heldig og få møte denne personen. Har alltid hatt lyst og møte en kjendis![:D] Du ruler alså! Jippi!!
ORIGINAL: twgirly88
ORIGINAL: lille nupp©
ORIGINAL: Mammatiladriansign[:D]
Åhhhhh! Ble skikkelig misunnelig på deg nå alså! Du er så heldig og få møte denne personen. Har alltid hatt lyst og møte en kjendis![:D] Du ruler alså! Jippi!!
[:D]
ORIGINAL: Rosapute
Du blir pent nøtt til å ta noen drinker, vrikke litt på ropma på dansegulvet og feste litt for meg også altså snuppa!!! Håper dere får en super helg begge 2[;)]