jeg er så heldig at......

x1xTwGirly88

Gift med forumet
jeg skal til Oslo til helgen å møte en her inne!! weee! eg gleder meg[;)]

så moro!!! [:D]

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

så moro!!! [:D]

eg vet det[:D] gleeeeder meg!!![;)]

ORIGINAL: `Happybody`

Kos dere masse blir sikkert kjempe koselig [:)]

[:)]

Hehe,der var du jo[:)] Gleder meg kjempe mye til å treffe deg også. Kjenner ikke å mange mammaer så skal bli koselig å snakke og være med noen som er i samme situasjon som meg selv. Og ikke minst gjøre byen utrygg[:D]

ORIGINAL: LaOna

Hehe,der var du jo[:)] Gleder meg kjempe mye til å treffe deg også. Kjenner ikke å mange mammaer så skal bli koselig å snakke og være med noen som er i samme situasjon som meg selv. Og ikke minst gjøre byen utrygg[:D]

ja det skal bli kjeeempe koselig!![:)] utrolig hyggelig å snakke med deg på msn. du er mye hyggeligere en jeg hadde trodd!!![;)][:)]

ORIGINAL: fairy

Jaså, så du er på kjendisjakt, twgirly88?[;)]

Håper dere får det koselig da! [:D]

takk!![:)] det tror jeg vi gjør!![:D]

ORIGINAL: LinnSB

så koselig [:)] kose dere masse

Takk!![:)]

ORIGINAL: twgirly88

Hehehe, tar det som et kompliment jeg. Holder på å bestille hotellrom til oss nå så nå er nesten hele opplegget for weekenden våres i boks. Spa,hotell,shopping og fest, kan det bli bedre?[:D]

ja det skal bli kjeeempe koselig!![:)] utrolig hyggelig å snakke med deg på msn. du er mye hyggeligere en jeg hadde trodd!!![;)][:)]

ORIGINAL: LinnSB

så koselig [:)] kose dere masse

takk, alltid koselig å bli kjent med nye mennesker vettu[:)]

ORIGINAL: twgirly88

Hehehe, tar det som et kompliment jeg. Holder på å bestille hotellrom til oss nå så nå er nesten hele opplegget for weekenden våres i boks. Spa,hotell,shopping og fest, kan det bli bedre?[:D]

ååå, herregud kor eg gleder meg...[:)] du er bare såå snill altså!![:)]

Så kjekt da. Skal til oslo jeg også i helgen. Hvilket fly tar du da? Eller blir det luksus privat fly ned dit?[:)]

ORIGINAL: Mammatiladrian

Så kjekt da. Skal til oslo jeg også i helgen. Hvilket fly tar du da? Eller blir det luksus privat fly ned dit?[:)]

jeg skal ta ett fly som går 07.25 på fredag!! weeee!![:D]

hehe, eg må si eg tror det e mangen som hadde blitt flau vis de viste kem de hadde slengt drit til[:D]

Åhhhhh! Ble skikkelig misunnelig på deg nå alså! Du er så heldig og få møte denne personen. Har alltid hatt lyst og møte en kjendis![:D] Du ruler alså! Jippi!!

ORIGINAL: 3 *små engler*

Morro da.. [;)] Hva med den lille da???[:)] var ikke pappaen vekke? hun som betaler for deg eller??
[/quote

hehe nei hun skal nok betale for seg selv[8|][:D] Hadde vel vært litt rart om vi skulle feste hvis hun skulle ha med seg sønnen sin? Nei blir nok girls weekend

Kos dere masse! Ser ut til at dere får en knall helg ja[:D] Ta et par drinker for meg da[:D][:D]

ORIGINAL: Mille84

Kos dere masse! Ser ut til at dere får en knall helg ja[:D] Ta et par drinker for meg da[:D][:D]

det skal jeg gjøre[:D][;)]

Back
Topp