x1xTwGirly88
Gift med forumet
jeg skal til Oslo til helgen å møte en her inne!! weee! eg gleder meg[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sander&sabinemamma79
så moro!!! [:D]
ORIGINAL: `Happybody`
Kos dere masse blir sikkert kjempe koselig [:)]
ORIGINAL: LaOna
Hehe,der var du jo[:)] Gleder meg kjempe mye til å treffe deg også. Kjenner ikke å mange mammaer så skal bli koselig å snakke og være med noen som er i samme situasjon som meg selv. Og ikke minst gjøre byen utrygg[:D]
ORIGINAL: fairy
Jaså, så du er på kjendisjakt, twgirly88?[;)]
Håper dere får det koselig da! [:D]
ORIGINAL: LinnSB
så koselig [:)] kose dere masse
ORIGINAL: twgirly88
Hehe,der var du jo[:)] Gleder meg kjempe mye til å treffe deg også. Kjenner ikke å mange mammaer så skal bli koselig å snakke og være med noen som er i samme situasjon som meg selv. Og ikke minst gjøre byen utrygg[:D]
Hehehe, tar det som et kompliment jeg. Holder på å bestille hotellrom til oss nå så nå er nesten hele opplegget for weekenden våres i boks. Spa,hotell,shopping og fest, kan det bli bedre?[:D]
ja det skal bli kjeeempe koselig!![:)] utrolig hyggelig å snakke med deg på msn. du er mye hyggeligere en jeg hadde trodd!!![;)][:)]
ORIGINAL: twgirly88
Hehehe, tar det som et kompliment jeg. Holder på å bestille hotellrom til oss nå så nå er nesten hele opplegget for weekenden våres i boks. Spa,hotell,shopping og fest, kan det bli bedre?[:D]
ja det skal bli kjeeempe koselig!![:)] utrolig hyggelig å snakke med deg på msn. du er mye hyggeligere en jeg hadde trodd!!![;)][:)]
ORIGINAL: Mammatiladrian
Så kjekt da. Skal til oslo jeg også i helgen. Hvilket fly tar du da? Eller blir det luksus privat fly ned dit?[:)]
ORIGINAL: 3 *små engler*
Morro da.. [;)] Hva med den lille da???[:)] var ikke pappaen vekke? hun som betaler for deg eller??
[/quote
hehe nei hun skal nok betale for seg selv[8|][:D] Hadde vel vært litt rart om vi skulle feste hvis hun skulle ha med seg sønnen sin? Nei blir nok girls weekend
ORIGINAL: Mille84
Kos dere masse! Ser ut til at dere får en knall helg ja[:D] Ta et par drinker for meg da[:D][:D]