Bestefaren min på 86 år har akkurat operert! For en veldig kort stund siden så dro han til legen fordi den ene brystvorta (tror jeg) vokste.. han ble sendt videre til sykehus i Skien for å undersøke dette, og det viste seg å være kreft..tror det var i noen kjertler! Og igår opererte han bort det lille som var, og var ingen spredning heller han har det visst fint og ikke noe spesielt vondt.. og det han nesten var mest glad for var at han fikk suppe til middag igår haha.. han elsker suppe
Idag har han kommet hjem fikk jeg høre så har lyst å dra innom med en kake eller noe
Glad at alt gikk så fint og at han er frisk som en fisk de var så overrasket over hvor god stand kroppen hans var i moro å høre! Spesielt når han begynner å dra litt på åra <3
Idag har han kommet hjem fikk jeg høre så har lyst å dra innom med en kake eller noe
Glad at alt gikk så fint og at han er frisk som en fisk de var så overrasket over hvor god stand kroppen hans var i moro å høre! Spesielt når han begynner å dra litt på åra <3