Jeg er så glad :D

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Bestefaren min på 86 år har akkurat operert! For en veldig kort stund siden så dro han til legen fordi den ene brystvorta (tror jeg) vokste.. han ble sendt videre til sykehus i Skien for å undersøke dette, og det viste seg å være kreft..tror det var i noen kjertler! Og igår opererte han bort det lille som var, og var ingen spredning heller :D han har det visst fint og ikke noe spesielt vondt.. og det han nesten var mest glad for var at han fikk suppe til middag igår haha.. han elsker suppe :p
Idag har han kommet hjem fikk jeg høre :) så har lyst å dra innom med en kake eller noe :)
Glad at alt gikk så fint og at han er frisk som en fisk :D de var så overrasket over hvor god stand kroppen hans var i :) moro å høre! Spesielt når han begynner å dra litt på åra <3
 
Hehe ja det er kjempe bra! Jeg vet jo at bare narkose kan jo være farlig for en såpass gammel person!
 
Så fantastisk bra :)
Gode nyheter!!
Kroppen klarer seg gjennom det mest utrolige :)
 
Ja absolutt :D vi visste jo ikke om det var spredning eller ikke før han skulle opereres! så vi ble letta hele gjengen :p :D

Hadde vært fryktelig synd (det er det jo uansett hvem det er) om han gikk bort pga kreft, når han har levd såpass lenge og er i så fin form.. han kjører jo bil enda, bruker ikke briller, høreapparat eller noe som er vanlig for en gammel person :) eneste er litt vond rygg lissom hehe..og det kommer av alderdom ;) ellers klarer han seg helt fint selv, og tar seg av bestemora mi som har vondt for å gå etter å ha sluppet billig unna 2 slag for noen år tilbake :) :p
 
Så bra at han ble kvitt det! Må si jeg er imponert over han. Høres sprek ut :)
 
Godt å høre at det gikk så bra! :)
 
Ja det er veldig bra at alt gikk så bra, når har først fikk en sånn diagnose! Han er som før igjen og har ikke hatt så mye vondt etter inngrepet heller :)
 
Så bra det gikk så bra:) Han høres utrolig sprek ut for alderen sin:)♡ Utrolig gode nyheter♡
 
Så bra det gikk så bra:) Han høres utrolig sprek ut for alderen sin:)♡ Utrolig gode nyheter♡

Hehe ja.. sykepleierne hadde aldri sett noe lignende haha.. etter operasjon så satt han på sengekanten og var i fin form..så dem var helt paffe over hvor bra stand den kroppen hans er i :D
 
Back
Topp