ÆsjPrøv sykehus.. ikke bare bæsj men alle andre kroppsvæsker ++++ masse lukter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÆsjPrøv sykehus.. ikke bare bæsj men alle andre kroppsvæsker ++++ masse lukter
HerligSykmeldt her også! I dag tidlig lå jeg på kjøkkengulvet og så inn mot badet og instruerte 5åringen i å vaske seg selv [emoji23][emoji85] og så måtte han kle på seg selv og lage sin egen mat [emoji849] heldigvis er han veslevoksen og syns det bare var morsomt. Første han sa i bhg var at mamma var kvalm og måtte være hjemme, så de tenker sikkert sitt [emoji23][emoji23]
Skjønner ikke jeg heller. Kudos til dere damer!! Men vi er jo ulike, reagerer ulikt og har vel ulike terskeler legen min er redd for at jeg skal presse meg for hardt så hun tvang nesten sykemeldingen på meg. Men etter ett par migrene anfall oppå der igjen var jeg veldig glad for det jaÅja såpass.. jeg skal ta helgen til hjelp for å se hvordan det utvikler seg, blir legen på Mandag hvis jeg blir værre, jeg kan ikke forstå hvordan folk som er kvalme klarer å jobbe.....
Ææææsj, misunner deg ikkePrøv sykehus.. ikke bare bæsj men alle andre kroppsvæsker ++++ masse lukter
Jeg jobber også på sykehus og er sykemeldt denne uken. Kaster opp hver dag og det skal så lite til som du sierPrøv sykehus.. ikke bare bæsj men alle andre kroppsvæsker ++++ masse lukter
Hadde vært greit med en kontorjobb nå altså...Jeg jobber også på sykehus og er sykemeldt denne uken. Kaster opp hver dag og det skal så lite til som du sier
Nei det er ikke lurt å presse seg akkuratt nå tenker jeg, kroppen sier i fra og vi må lytte til kroppen.Skjønner ikke jeg heller. Kudos til dere damer!! Men vi er jo ulike, reagerer ulikt og har vel ulike terskeler legen min er redd for at jeg skal presse meg for hardt så hun tvang nesten sykemeldingen på meg. Men etter ett par migrene anfall oppå der igjen var jeg veldig glad for det ja
Nei ta hensyn til deg selv og lille i magen først
Håper jeg også. Dette er uutholdelig Får ikke gjort noe som helst.Jeg er også dessverre sykemeldt grunnet denne fæle kvalmen. Jobber på sykehus og det er uutholdelig akkurat nå! Håper det blir bedre når jeg bikker 12 uker[emoji85]