Jeg er så forbanna kvalm!!

Sykmeldt her også! I dag tidlig lå jeg på kjøkkengulvet og så inn mot badet og instruerte 5åringen i å vaske seg selv [emoji23][emoji85] og så måtte han kle på seg selv og lage sin egen mat [emoji849] heldigvis er han veslevoksen og syns det bare var morsomt. Første han sa i bhg var at mamma var kvalm og måtte være hjemme, så de tenker sikkert sitt [emoji23][emoji23]

Sykmeldt her også! I dag tidlig lå jeg på kjøkkengulvet og så inn mot badet og instruerte 5åringen i å vaske seg selv [emoji23][emoji85] og så måtte han kle på seg selv og lage sin egen mat [emoji849] heldigvis er han veslevoksen og syns det bare var morsomt. Første han sa i bhg var at mamma var kvalm og måtte være hjemme, så de tenker sikkert sitt [emoji23][emoji23]
Herlig :hilarious:

Åja såpass.. jeg skal ta helgen til hjelp for å se hvordan det utvikler seg, blir legen på Mandag hvis jeg blir værre, jeg kan ikke forstå hvordan folk som er kvalme klarer å jobbe.....
Skjønner ikke jeg heller. Kudos til dere damer!! Men vi er jo ulike, reagerer ulikt og har vel ulike terskeler :) legen min er redd for at jeg skal presse meg for hardt så hun tvang nesten sykemeldingen på meg. Men etter ett par migrene anfall oppå der igjen var jeg veldig glad for det ja :)

Nei ta hensyn til deg selv og lille i magen først:)

Jeg må spise hele tiden for å holde kvalmen unna [emoji28] Blir fort kvalm, men har ikke spydd enda [emoji39]

Jeg, som til vanlig er veldig glad i mat, sliiiiiter virkelig med å få i meg mat om dagene. Mannen sier han kan lage hva som helst til meg. Men nei... Det hjalp heller ikke å få omgangssyke i tillegg til svangerskapskvalme. [emoji17]Ingenting frister! Selv nå når jeg egentlig ikke er kvalm og er ferdig med omgangssyken, så blir jeg kvalm av å tenke på mat. Spesielt middag Og brød. Eneste jeg kan tenke meg er frukt... Har levd på epler flere dager nå. Føler jeg ikke får i meg noe proteiner for tiden. [emoji20]

Skjønner ikke jeg heller. Kudos til dere damer!! Men vi er jo ulike, reagerer ulikt og har vel ulike terskeler :) legen min er redd for at jeg skal presse meg for hardt så hun tvang nesten sykemeldingen på meg. Men etter ett par migrene anfall oppå der igjen var jeg veldig glad for det ja :)

Nei ta hensyn til deg selv og lille i magen først:)
Nei det er ikke lurt å presse seg akkuratt nå tenker jeg, kroppen sier i fra og vi må lytte til kroppen.

Jeg er også sykemeldt. Klarer knapt å holde øynene oppe hele dagen, men når kvelden kommer får jeg ikke sove
Planleggingsdag i barnehagen i dag og måtte ringe pappa hjem når jeg holdt på å besvime hver gang jeg reiser meg. Aldri følt meg så svak og ubrukelig før

Jeg er også dessverre sykemeldt grunnet denne fæle kvalmen. Jobber på sykehus og det er uutholdelig akkurat nå! Håper det blir bedre når jeg bikker 12 uker[emoji85]

Jeg er også dessverre sykemeldt grunnet denne fæle kvalmen. Jobber på sykehus og det er uutholdelig akkurat nå! Håper det blir bedre når jeg bikker 12 uker[emoji85]
Håper jeg også. Dette er uutholdelig :( Får ikke gjort noe som helst.

Back
Topp