Jeg er så forbanna kvalm!!

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
Og hver dag våkner jeg visst kl 05.00 :rolleyes: Så jeg må sitte og se i veggen og være kvalm mens jeg venter på at klokka skal bli 8.30 så jeg kan dra på jobb o_O Herregud.. orker ikke en dag til med kvalme :meh:

Herregud.. nå koker jeg pasta og steker kjøttdeig :hilarious: Jeg er så innmari sulten :hilarious: MÅ ha mat..

Og hver dag våkner jeg visst kl 05.00 :rolleyes: Så jeg må sitte og se i veggen og være kvalm mens jeg venter på at klokka skal bli 8.30 så jeg kan dra på jobb o_O Herregud.. orker ikke en dag til med kvalme :meh:

God morgen! I freel you..
kvalm og kjempe trøtt, men våkne skal man!

Ja det er helt utrolig.. :) Fått i meg pasta og kjøttdeig nå, så da føler jeg meg et lite hakk bedre akkurat nå iallfall :)

Hehe det var frokosten sin det!

Har noen ganger fundert på hvorfor jeg gidder dette her når jeg har kosestund med doskåla, selv om jeg vet at det er verdt det. Biologi ........ naturens gang.......og morsinnstinkt..... og sånn ........ :hungover::rolleyes:

Har noen ganger fundert på hvorfor jeg gidder dette her når jeg har kosestund med doskåla, selv om jeg vet at det er verdt det. Biologi ........ naturens gang.......og morsinnstinkt..... og sånn ........ :hungover::rolleyes:
:hilarious: Verdt det er det til slutt :) Men fy søren.. å være så uggen :meh: Slitsomt.. særlig når det ikke er mange som skal vite det her enda.

Er skikkelig dårlig jeg også. Kvalm og svimmel. Fjerde dagen nå. Kaster opp og hele pakka, og det er absolutt ingenting som hjelper..[emoji31]

Og der kom kvalmen :shifty: Er dere på jobb dere andre eller? Jeg har ikke sjans når kvalmen kommer for fullt

Skal på kveldsvakt. Om det ikke blir bedre blir jeg nødt til å ringe inn sykSkikkelig kjipt. Jobber på sykehjem itillegg, så passer dårlig å være kvalm.
Uff, men det er bedre med kveldsvakt fordi da får du kjenne litt på hvordan formen er før du sier i fra. Når det er dagvakt er det så vanskelig fordi det kan forandre seg utover dagen.. jeg jobber selv i helsevesenet så jeg synes det er helt forferdelig å ringe inn..! Men det er bedre å ringe inn på forhånd enn å møte opp for så å gå hjem etter 2 timer tekker jeg:rolleyes:

Er det slik at du brekker deg og? Du får bare være glad så lenge det ikke styrer hele dagen:rolleyes: kvalme er sååååå fælt
Jeg brekker meg av det meste.. parfymen til gubben :eek: Som egentlig lukter såååå godt! Nå har jeg spist to ganger i dag allerede.. håper å ikke bli sengeliggende kvalm.. :meh: Så nettopp på en fødsel på TLC.. tårene sprutet her :hilarious: Huff.. jævla hormoner

Er 100% sykemeldt om dagen. Bare noe så lite som å henge opp klesvasken her hjemme er nok til å trigge oppkast :dead:
Uff da :wideyed: Har ikke klart å henge opp klærne enda, redd for kokos lukta fra skyllemiddelet :eek: Spørs hvordan jeg reagerer på det nå:wideyed:

Er 100% sykemeldt om dagen. Bare noe så lite som å henge opp klesvasken her hjemme er nok til å trigge oppkast :dead:
Åja såpass.. jeg skal ta helgen til hjelp for å se hvordan det utvikler seg, blir legen på Mandag hvis jeg blir værre, jeg kan ikke forstå hvordan folk som er kvalme klarer å jobbe.....

Åja såpass.. jeg skal ta helgen til hjelp for å se hvordan det utvikler seg, blir legen på Mandag hvis jeg blir værre, jeg kan ikke forstå hvordan folk som er kvalme klarer å jobbe.....
Prøv å jobb i barnehage når du er kvalm :hilarious: Herregud.. bæsj, bæsj og mer bæsj :wacky: Fysj :hilarious:

Back
Topp