Jeg er såååå lei meg jeg nå:/

Janie dette systemet må være veldig teit! For viss hun ikke har rett på dagpenger og heller ikke har rett til å være sykmeldt så står hunnder jo uten en dritt da :/ er jo ikke akkurat slik at jobbene er så veldig glad i å ansette folk som snart er høygtavid liksom! Piss system:/ kjenner jeg er litt provosert over hele situasjonen din :( håper de ordner seg :)

helt riktig, da blir det 0,- kr inn i mnd frem tll jeg får foreldrepenger... Mye hjelp å få fordi jeg prøver å få meg en utdanning med en god jobb til slutt......

Ja, de mente jeg skulle slutte på skolen.. Men skal sende en klage først, så får vi se..

Hvilken skole går du på da? Har du mye igjen? Ja send klage å så krysser vi fingrene for at den blir raskt behandla og at det ordner seg :)

Hvilken skole går du på da? Har du mye igjen? Ja send klage å så krysser vi fingrene for at den blir raskt behandla og at det ordner seg :)

Jeg går kveldsskole i Oppland fylkeskommune, voksenopplæringa. opus heter det. Jeg går helsesekretær, begynte i September og er ferdig i Februar..

Back
Topp