Jeg er sååååå kvalm:(

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Gi meg styrke sier jeg bare.... off..
Dagens syt fra meg....

Føler med deg!:smiley-angry017 I dag har jeg bare ligget i sengen, kjempe kvalm og uten noe som helst energi, bare det å trekke dynen over beina var ille for kropp og sjel. :gen113

Huff :-/ ikke noe særlig!

Så slitsomt og vondt... Håper det "går over" litt, og at formen er bedre i morra!

Er så glad for at det snart bare er 3 uker igjen til uke 12! Da bør kvalmen forsvinne på dagen! :)

Den dagen du får den lille i armene er heldigvis alt glemt:) Ikke rart man føler seg dårlig, vi lager tross alt et lite menneske :)

Amen!

Jeg er også dødskvalm!! Var bedre i dag, men fy søren, det er ikke greit! Og i hvertfall ikke kult når
Man har en 3 åring som skal i bhg og
man MÅ stå opp :(

Er helt sykt kvalm jeg også.. Vet ikke om jeg klarer å være på jobb lengre, er helt i min egen verden pga denne kvalmen!! Hva gjør dere andre, jobb eller sykemeldt?

Skal til legen idag faktisk. Klarer ikke å være på jobb 100% lengre. Kvalmen henger i ganske lenge utover dagen, igår var jeg kvalm når jeg la meg også.. Men en annen ting er at energien ikke strekker til, sover 2-3 timer hver ettermiddag!:o det funker dårlig med en 5åring i hus:( så skal høre med legen om en delvis sykemelding. Vil jobbe så mye som mulig, men må klare å fungere hjemme også. Kan helsigvis ha litt hjemmekontor, så satser på at jeg og sjefen klarer å finne en løsning slik at jeg klarer å jobbe så mye som mulig:)

Skal til legen idag faktisk. Klarer ikke å være på jobb 100% lengre. Kvalmen henger i ganske lenge utover dagen, igår var jeg kvalm når jeg la meg også.. Men en annen ting er at energien ikke strekker til, sover 2-3 timer hver ettermiddag!:o det funker dårlig med en 5åring i hus:( så skal høre med legen om en delvis sykemelding. Vil jobbe så mye som mulig, men må klare å fungere hjemme også. Kan helsigvis ha litt hjemmekontor, så satser på at jeg og sjefen klarer å finne en løsning slik at jeg klarer å jobbe så mye som mulig:)

Kjenner til det der ja, har også en femåring hjemme, og mamma ligger på sofaen hele ettermiddagen.. ;)

Grusomt... off...

Jeg er ikke såååå kvalm, men har bare IKKE matlyst! klarer ikke finne noen ting som frister å dytte i meg... hverken av sunt eller usunt... tips??

Back
Topp