Jeg er sååååå irritert!!

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Orka ikke skrive det igjen, så se bildet jeg legger ved for å lese hva som skjedde nå!

Vedlegg

• 18F2777B-5926-473D-AC95-792AE01D74CD.jpeg
    18F2777B-5926-473D-AC95-792AE01D74CD.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 207
Ugh, vikarleger......:banghead:

Jaaaa. Altså jeg er så sint kjenner jeg!

Ført og fremst må jeg skrive en klage og legge ved kopi av det som står på deres hjemmeside om at jeg ikke skal betale. Så må jeg gå til nærmeste post med vondt bekken (1 km unna), betale for frimerke og konvolutt og sende det jævla brevet. Hele veien kommer jeg sikkert til å brekke meg 20 ganger samt ha smerter pga bekkenet.

Han gjør det jo fryktelig vanskelig for meg å gidde å klage. Men jeg SKAL fader i meg gjøre det!!

HAhha,:angry9 inkompetent arrogant "lege".
Lyser jo usikkerhet hele veien. Hadde faktisk vært så seig å klaget til helfo pga. den fjotten.

HAhha,:angry9 inkompetent arrogant "lege".
Lyser jo usikkerhet hele veien. Hadde faktisk vært så seig å klaget til helfo pga. den fjotten.
Og vet du hva han sa da jeg sa at min vikarlege som jeg har gått til hele svangerskapet ikke gjorde at jeg måtte betale for hver uke jeg fikk sykemelding?!?!

Han bare «Han er bare turnuslege og er sikkert ikke kjent med retningslinjene»..... Jeg bare «forrige svangerskap betalte jeg heller ikke hver gang jeg ble sykemeld i og med at det var svangerskapsrelatert, og det var hun legen du er VIKAR for som mente at jeg ikke skulle betale». Da sa han bare at «reglene har endret seg..» altså er det mulig?!

Og vet du hva han sa da jeg sa at min vikarlege som jeg har gått til hele svangerskapet ikke gjorde at jeg måtte betale for hver uke jeg fikk sykemelding?!?!

Han bare «Han er bare turnuslege og er sikkert ikke kjent med retningslinjene»..... Jeg bare «forrige svangerskap betalte jeg heller ikke hver gang jeg ble sykemeld i og med at det var svangerskapsrelatert, og det var hun legen du er VIKAR for som mente at jeg ikke skulle betale». Da sa han bare at «reglene har endret seg..» altså er det mulig?!

Veldig arrogant svar, helfo regelverket er veldig rigid. Å det spørs litt hvordan man velger å sette satser og diagnoser.
Min fastlege tar ikke betalt for sykmelding kombinert med svangerskapskontroll. Hadde nesten gått til en annen lege, skal jo ikke gå å irritere deg over en fjott.

Å herregud !!!! Ikke hør på han der! Og NEI du sal ikke betale !!

Du er sykmeldt pga. svangerskapskvalme, selvfølgelig er det svangerskapsrelatert, og da skal du ikke betale. Jeg sjekker alltid før jeg går fordi henvisning koster 59 kr og noen ganger er det utstyr osv. som koster noen kroner likevel. I forrige svangerskap betalte jeg én gang for vanlig konsultasjon (ca. 200 kr?) selv om det var en svangerskapsrelatert kontroll, da gjorde nok legen min feil, men han er en superhyggelig og jeg gadd ikke klage på det. I ditt tilfelle hadde jeg gjort akkurat som deg, klaget pga. prinsippet!

Angående posten, kan man ikke kjøpe frimerke på nett, skrive ned koden på brevet å legge det i postkassa? Sånn digital frimerke?

Eg ville ha fått idiotlegen til å skrive under på at han vil ha betalt sjølv om det er svangerskapsrelatert. Så har du bevis på kor idiot han er.
"Dama var til konsultasjon hos lege for videre sjukemelding pga. SVANGERSKAPSKVALME. Lege/undertegnende er klar over at dama er gravid i x antall veker, men krever likevel at ho skal betale så mange penger. Har sagt at ho skal/må sende refusjonskrav for dette. Vennligst undertegna rasshøllegen".

Men lurer også på kvifor han på død og liv skal ha deg til å drikke Farris med spesiell smak. er da vanleg at gravide har lavt bloddtrykk?! Eg er langt frå ein lege. Men eg las om at nokre forskarar held på å forske på og har sett ein samanheng mellom brusdrikking hos mor i svangeskapet og hjartefeil (ikkje kritisk hjartefeil) hos barn. Eg veit ikkje om det er pga sukker/søtning eller kullsyre.

Back
Topp