Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vet du hva han sa da jeg sa at min vikarlege som jeg har gått til hele svangerskapet ikke gjorde at jeg måtte betale for hver uke jeg fikk sykemelding?!?!HAhha, inkompetent arrogant "lege".
Lyser jo usikkerhet hele veien. Hadde faktisk vært så seig å klaget til helfo pga. den fjotten.
Og vet du hva han sa da jeg sa at min vikarlege som jeg har gått til hele svangerskapet ikke gjorde at jeg måtte betale for hver uke jeg fikk sykemelding?!?!
Han bare «Han er bare turnuslege og er sikkert ikke kjent med retningslinjene»..... Jeg bare «forrige svangerskap betalte jeg heller ikke hver gang jeg ble sykemeld i og med at det var svangerskapsrelatert, og det var hun legen du er VIKAR for som mente at jeg ikke skulle betale». Da sa han bare at «reglene har endret seg..» altså er det mulig?!
Det vet jeg ikke noe om, men det skal sjekke ut! TakkAngående posten, kan man ikke kjøpe frimerke på nett, skrive ned koden på brevet å legge det i postkassa? Sånn digital frimerke?
Du kan kjøpe på nett nå. Tror også du kan merke eller noe at de skal hente det i din postkasse.Det vet jeg ikke noe om, men det skal sjekke ut! Takk
Whaaat?! det må jeg virkelig sjekke ut!!!Du kan kjøpe på nett nå. Tror også du kan merke eller noe at de skal hente det i din postkasse.
Jepp, det er superpraktisk!Angående posten, kan man ikke kjøpe frimerke på nett, skrive ned koden på brevet å legge det i postkassa? Sånn digital frimerke?