mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 19 Des 2008 #1 Jeg ruger på 1 perfekt egg. Ingen på frys.. [:(]
*Bobbo* Forumet er livet 19 Des 2008 #2 Er bare ett egg som skal til, og dette er nok gullegget vennen. Masse lykke til med ruginga. [:)][:)][:)]
Er bare ett egg som skal til, og dette er nok gullegget vennen. Masse lykke til med ruginga. [:)][:)][:)]
M [miss] Forumet er livet 20 Des 2008 #3 Masse masse lykke til med ruginga på gullegget mklu83[:)][:)] Dumt med ingen på frys, men som * Bobbo * seier, trenger bare eit egg[;)] Skal håpe og krysse fingre for deg snuppa! Det her skal gå bra! Optimisme skader ikkje[:D]
Masse masse lykke til med ruginga på gullegget mklu83[:)][:)] Dumt med ingen på frys, men som * Bobbo * seier, trenger bare eit egg[;)] Skal håpe og krysse fingre for deg snuppa! Det her skal gå bra! Optimisme skader ikkje[:D]
Angelicka Forumet er livet 20 Des 2008 #4 ORIGINAL: * Bobbo * Er bare ett egg som skal til, og dette er nok gullegget vennen. Masse lykke til med ruginga. [:)][:)][:)]
ORIGINAL: * Bobbo * Er bare ett egg som skal til, og dette er nok gullegget vennen. Masse lykke til med ruginga. [:)][:)][:)]
VilSåGjerne Forumet er livet 20 Des 2008 #5 skjønner skuffelsen din med disse eggene,men du trenger jo bare ett for å lage baby, så no satser vi på at dette er GULLegget ditt[:D] Ønsker deg masse lykke til[:D]
skjønner skuffelsen din med disse eggene,men du trenger jo bare ett for å lage baby, så no satser vi på at dette er GULLegget ditt[:D] Ønsker deg masse lykke til[:D]
twinanne Forumet er livet 20 Des 2008 #6 Krysser fingrene for at du ruger på gullegget nå, og da trenger du jo ikke noen flere. Så du for ruge skikkelig nå i juletida, og bare gjør ting du synes er koslig og ikke slit deg ut.
Krysser fingrene for at du ruger på gullegget nå, og da trenger du jo ikke noen flere. Så du for ruge skikkelig nå i juletida, og bare gjør ting du synes er koslig og ikke slit deg ut.
Pelotte Glad i forumet 20 Des 2008 #7 Masse lykke til!!!!! som så mange andre sier her også - det er bare GULLegget som skal til!!!!! (Det kan jeg skrive under på...) Du får ruge skikkelig i jula og kose deg [:)][:)] Armer og bein er krysset i alle fall!!
Masse lykke til!!!!! som så mange andre sier her også - det er bare GULLegget som skal til!!!!! (Det kan jeg skrive under på...) Du får ruge skikkelig i jula og kose deg [:)][:)] Armer og bein er krysset i alle fall!!
S Sarah Elsker forumet 20 Des 2008 #9 ORIGINAL: * Bobbo * Er bare ett egg som skal til, og dette er nok gullegget vennen. Masse lykke til med ruginga. [:)][:)][:)] sign denne og krysser fingrene for full klaff!![:)]
ORIGINAL: * Bobbo * Er bare ett egg som skal til, og dette er nok gullegget vennen. Masse lykke til med ruginga. [:)][:)][:)] sign denne og krysser fingrene for full klaff!![:)]
S stormage Elsker forumet Desemberglede 2015 20 Des 2008 #11 det samme gjelder for meg.....vi får krysse fingrene for at vi har fått gullegget[;)]
S Sarah Elsker forumet 21 Des 2008 #12 ORIGINAL: stormage det samme gjelder for meg.....vi får krysse fingrene for at vi har fått gullegget[;)] japp, krysser fingrene for dere også stormage. Lykke til!
ORIGINAL: stormage det samme gjelder for meg.....vi får krysse fingrene for at vi har fått gullegget[;)] japp, krysser fingrene for dere også stormage. Lykke til!
vestlandsjento Gift med forumet 21 Des 2008 #14 ORIGINAL: ..Lykke.. Lykke til med rugingen på gullegget[:)][:D] sign[:)]
H Hope Glad i forumet 21 Des 2008 #15 Satser på at det er Gullegget[;)][:D] Lykke til med rugingen[:D]
F frøken Glad i forumet 21 Des 2008 #16 Det er nok gullegget[:)] Vi fikk heller ingen på frys, men det gjorde ingenting[:)]
mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 21 Des 2008 #17 Takk for alle lykke ønskninger. Sitter nå i sofaen og slapper av.. Kjempe fornøyd etter oppussingen vi hadde før uttak.. Dette blir en spennende jul, og skal bare kose meg.. [:)] Stormage: Lykke til til dere også.
Takk for alle lykke ønskninger. Sitter nå i sofaen og slapper av.. Kjempe fornøyd etter oppussingen vi hadde før uttak.. Dette blir en spennende jul, og skal bare kose meg.. [:)] Stormage: Lykke til til dere også.