Jeg er redd :-(

Varme tanker fra oss[:)]

Uff då[&o] Stakkars vesle guten og stakkars dikka foreldrene. Må vere grusomt å gå med den redselen. Eg kryssar fingrane for at alt går berre bra med småen!! Masse lykke til!

ORIGINAL: lille trille09

Huff...gråter litt jeg [:(]
sender deg en trøsteklem og håper det går bra med gullet ditt

Så utrolig tøff situasjon dere er i! Lykke til i tiden som kommer. Håper alt går veldig flott!

[:(] Sender deg og dere masse positive tanker! Må være så utrolig tøft å være i den situasjonen du er i..
Stor klem fra metherese&Adrian

ORIGINAL: Alexandra82

Vet ikke hva jeg skal si, kan ikke forestille meg hvor engstelig du er.
Skal krysse alt av fingre og tær for han.
Som du sier, han er større og sterkere nå enn sist så det går sikkert kjempefint.
Mange varme tanker til dere.

sign!

[:)]Klem frå meg og Martin[:)] 

[:(]Kan ikke forestille meg den uroen og smerten du gjennomgår.Skjønner deg godt da.Håper alt blir bra med gutten din og at han kjemper seg videre.Det krysser vi fingrer og tær for alle sammen[:)]Stor klem!

huff.. vet ikke hva jeg skal si.. bare sender deg en stor klem og sender masse positiv energi til lillegutten din! utrolig hvor vi mennesker henter styrken fra når vi opplever sånt, gutten din er heldig som har deg til mamma, for du virker veldig sterk. ønsker masse masse masse go bedring!

ORIGINAL: silros

Uff ,det må være vondt å ha det sånn[:(]
Man vil jo bare at de små søte skal ha det bra hele tiden!
God bedring til lille gullet ditt[:)]

Masse gode klemmer og varme tanker til dere[:)]

[:(][:)]

Uff, sender masse tanker deres vei. Lykke til! Klem

Uff, vondt å lese dette. Håpar det går bra. sender varmen tankar og støtteklemmar til dykk alle.

ORIGINAL: BlessItBe

Huff, jeg kan ikke en gang finne rette ordene å si til deg engang [:(][:(] Blir så utrolig trist her jeg sitter [:(][:(][:(][:(]

Sender deg mange klemmer som en mager trøst.

sign denne jeg... [:(]huff trist å høre, sender deg og gutten din maaaaaaaange gode varme klemmer...

henger meg på her...

ORIGINAL: Alexandra82

Vet ikke hva jeg skal si, kan ikke forestille meg hvor engstelig du er.
Skal krysse alt av fingre og tær for han.
Som du sier, han er større og sterkere nå enn sist så det går sikkert kjempefint.
Mange varme tanker til dere.

signerer denne.. uff. Store varme klemmer til dere

Huff, det er så forferdelig å lese at dere har det slik, krysser alle fingre og tær for at prinsen din blir helt frisk!
  bare tenk positivt og alt vil nok gå kjempe bra! Som du sier, han er større og sterkere nå, og han er nok en skikkelig fighter, så.. :)

Stå på, og god bedring til lille gutten din! <3

Back
Topp